Fotografbilder av Alma *slettet*

almara

Forumet er livet
VIP
Plis ikke quote- skal fjerne disse snart. Syns det ble ganske fine, ble tatt i barnehagen for et par uker siden.

[

Fotogen frøken! [:)]

Takk, takk! Litt gøy med ordentlige fotografbilder, syns jeg[:)]. Hadde vært gøy å se når/dersom deres barn også får besøk av fotograf i bhg?

Hjelpes så nydelig hun er, og ikke minst fotogen.[:)][:)][:)] Ser ut som om hun flørter skikkelig med fotografen.[:D]

åååå kjempefin!! så flink hun er til å bli tatt bilde av!

Vi skal ha fotograf i barnehagen snart, men bare fellesbilder, syns jeg var litt kjedelig [&:]
Men hver gang jeg har kameraet og spør om han kan smile, gjør han bare seg til så grugleder meg til å se barnehagebildene....alle andre søte barna smiler pent og håvard gjør seg bare til[:)]

Tusen takk, alle sammen! [:)]
Ja, hun ser ut som en ordentlig flørt[;)].

Det skal sies *Carine*, at det ble jo tatt en del flere bilder, og ikke alle var like fine... Det kommer jo også en del an på fotografen og hvor flink han/hun er med barn. Alma har egentlig aldri vært så glad i kameraer, før en venn av mannen min fra Spania var på besøk og tok en del bilder av henne med speilreflekskamera. Plutselig, når hun ble trygg på han, skjønte hun visst greia og begynte å posere og tulle og tøyse, og etterpå ville hun se bildene på kameraet... Så jeg tror den erfaringen var god å ha før fotografen kom i barnehagen[:)]

Skulle gjerne lagt ut, men blir kun gruppebilder i høst! I fjor tok de ingen bilder[&:] Blir singelfoto til våren!

ORIGINAL: *Ann Helen*

Nydelige bilder av nydelig jente

ORIGINAL: *Ann Helen*

Nydelige bilder av nydelig jente

Back
Topp