Fotografbildene av Frida

Åååååååååååååååååå

Så nydelig hun er!!!!!

Tuuuuuuuuusen takk[;)] For meg er hun verdens skjønneste[:)]

så fine.
kjempe skjønn

Tusen takk jenter[:D] Vi er veldig fornøyde selv.. det var utrolig vanskelig å bare velge 2.. hehe

så god hun er
ikke rart du er stolt over henne[:)]

ORIGINAL: Byttanå:Nikki!

mye ga dere for de 2 bildene og hvor store er de?

men du har vel en del bilder i en slik album? altså prøvebildene!
jeg fikk 21 prøvebilder etter vår fotografering

Det øverste kostet 3100 kr med innramming. Det andre var det gratisbilde.. men vi la til 300 kr for å få det litt større.. Ikke helt sikker på størrelsen.. men det øverste blir ganske stort pga rammen og paspaturet.. Men nei, vi fikk ingen prøvebilder.. Fame fotografene har alle rettighetene... dårlig det der synes jeg men.. vi måtte ut med 14000 kr hvis vi ville hatt rettighetene..

Så dyrt ble det.. vi tok jo et par bilder utenom dette også i julegaver.. så vi var vel oppe i litt over 5000 kr for bildene tilsammen..

ORIGINAL: shiby

så god hun er
ikke rart du er stolt over henne[:)]

Tusen takk[:D]

hælledussen så nydelig

Såå vakker hun er.. Utrolig fine bilder.

Skal til fotografen på onsdag vi.. [:D]

Såååååå nydelig då[:D] og den fin genseren då[;)][:D]

nydelige frida. kjempe fine bilder[:)]

Så fine bilder!!! [:D] Frida er så nydelig

så utrolig fine bilder.
Hun er jo sååå nydelig!

ORIGINAL: Byttanå:Nikki!

huff det er dyrt!

men en slik album som jeg snakker om da har fotografen alle retighete der også, i og med at det står prøvebilder og navne på bildene-så er igrunnen bare en skrytealbum for moro. Men tror det er vanlig å betale ca 12000 for å ta bilder og da få denne albumen.
vi betalte 600 for å ta bilder og for denne skrytealbumen med 21 bilder.

men denne fotografen er noe uvanlig: enten snill eller DUMsnill. for han brant en cd til oss med ALLE bildene uten å sperre den som de fleste andre fotografer gjør,så vi kan jo nå forstørre bilder andre veier-til en billig penge.
selv vil vi forstørre hos fotograf,men til besteforeldre tror jeg vi gjør det på vanlig fotobutikk!

dette ble langt,hehe

12 000??? [:-]
Jeg sjekket med flere fotografer her i Stavanger-området i går, og hos de fleste koster fotografering + 12 prøvebilder rundt 2000 kr!

ORIGINAL: theskj

Åååååå Frida var bare helt nydelig da.
Stor grunn til å være stolt ja[:D][:D]

Back
Topp