Fotograf?

Pink_unicorn

Andre møte med forumet
Har noen av dere vert hos fotograf å tatt gravid bilde? Enten i dette svangerskapet eller tidligere? :)

Berre lurer på om det er mange som gjør det.. :P

Jeg har ikke gjort det i dette svangerskapet, men med nr 2 var jeg så heldig å fikk stille opp som modell hos fotograf, han hadde lyst å lage en serie som viser magen vokse. Så var der flere ganger.. Og må si jeg er veldig glad for den muligheten! Har jo ikke tenkt å gå gravid hele live mitt, så er veldig glad for å kunne bevare minnet!

Akkurat under svangerskapet kan det være slitsomt, det kan være ei plage, føle seg "feit" osv. Men i etter tid er det virkelig et nydelig minne <3 med et så fantastisk resultat, er graviditeten vært all streve <3 uansett hvor tøff den kanskje har vært.. Hva gjør vi ikke for barna våra! <3

Har ikke tenkt lengere enn nyfødtfotografering så langt, men kanskje jeg skulle tatt gravidefoto også :) Tok undertøysbilder rett før bryllupet som jeg ga i morgengave til mannen min. Sykt skummelt! Men han ble superglad og det er litt kjekt å ha bilder fra "glansdagene". Problemet er bare at det er svindyrt!

Tok noen bilder med ei venninne sist, ble helt fine bilder men har ikke fått brukt dem til så mye. Men vil veldig ha nyfødtfoto igjen , de var verdt pengene!

Har ikke tenkt lengere enn nyfødtfotografering så langt, men kanskje jeg skulle tatt gravidefoto også :) Tok undertøysbilder rett før bryllupet som jeg ga i morgengave til mannen min. Sykt skummelt! Men han ble superglad og det er litt kjekt å ha bilder fra "glansdagene". Problemet er bare at det er svindyrt!

ja det er jo akkurat det som er morro.. fra glansdagene! :rolleyes: og vi føler oss kanskje gammel nå å, men sennere når vi er enda mer gammle, så kommer vi nok til å sjå tilbake på denne tiden og innse at vi ikke var så gammle :shifty: :hilarious: og ha minne fra denne tiden er kjekt å ha da! :joyful:

men seff.. fotograf er dyrt, dessverre! Men går evt. ann å finne noen som er litt mer på hobbybacis å. mange slike er glad for å ha modeller som stiller opp.. Han jeg var hos er ikke noe kjent firma eller noe. så han var egentlig ganske billig sånn til vandlig. men jeg fikk det gratis siden jeg stilte opp :happy: Det som var veldig kjekt med han var at alle som tok bilde hos han fikk alle orginal bilda på cd, i orginal str, uten vannmerke. så en kan gjøre hva en vill med dei :D og han fikk også legge ut bilder på nettsiden sin seff. :happy: det er mange som er flinke å ta bilde, er ikke alltid en trenge å gå til proff fotografene, dei typiske kjente lissom.

Nææh. Hadde verken gravidfoto eller nyfødtfoto sist. Synes ikke at det er verdt pengene.

Ikke gjort det når jeg har vært gravid ;) tok nyfødt bilde av babyen. Men denne ganga er jeg å bestevenninna mi fra barndommen gravide samtidig. Så vi har snakket om å ta venninne bilder ;) men pengeboka er på slanker'n, å formen vår er veldig varierende :( så får se om vi får gjort det :p

Min svigerinne har tilgang på studio og tok gravidbilder av meg og noen av meg og samboer sist, så blir nok at hun tar denne gangen og av oss :)

Jeg har tenkt litt på det og vil ha noen bilder av meg, magen og kjæresten ;) Vi har kamera selv og skal spørre en kompis om han kan ta bildene for oss. Jeg har lyst å ta bildene ute når høstfargene er her for fullt.
Tenker også å ta noen bilder hjemme av kroppen som bli sånn silhuett aktig men dette gjør jeg med kamera, stativ og selvutløser. Trenger ikke være dyrt å få ordnet bilder ;)
Bruk pinterest som insp og prøv selv :)

Skal prøve å få min søster til å ta bilder når magen er litt større. :)

Back
Topp