Fotograf

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Idag har jeg bestemt meg for fotograf til nyfødtfotografering, og jeg er så fornøyd: http://www.fotokirsti.no/

Anbafaler dere å ta en titt på bildene, de er så søte!

De virker veldig flinke, og jeg er sikker på at bildene blir kjempefine! Man bør ta bildene innen 14 dager etter fødsel, så det lønner seg å planlegge i tide. Andre som skal ta med babyen til fotograf eller har gjort det tidligere?

Jeg har lyst til å ta med baby og storebror til fotograf når ho er nyfødt :) Har i så fall valgt fotograf også! Har sett litt etter inspirasjon på nettet, og det er jo så mye søtt ♡

Idag har jeg bestemt meg for fotograf til nyfødtfotografering, og jeg er så fornøyd: http://www.fotokirsti.no/

Anbafaler dere å ta en titt på bildene, de er så søte!

De virker veldig flinke, og jeg er sikker på at bildene blir kjempefine! Man bør ta bildene innen 14 dager etter fødsel, så det lønner seg å planlegge i tide. Andre som skal ta med babyen til fotograf eller har gjort det tidligere?

Det tror jeg at jeg skal vurdere også, mange fine bilder :) Vet du hva det koster?

1200 for selve fotograferingen, men så må du jo betale for å få bildene trykt opp også. Jeg vil hvertfall ha et stort bilde til å henge på veggen, f.eks. 40×30 koster 850 kr. Så det er ikke akkurat billig.
Men har brukt ganske lite penger på babyutstyr, så dette er jeg villig til å bruke penger på. Er jo tross alt bare en gang i livet man blir mor for første gang:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ok, ikke helt billig nei, får se om jeg får overtalt mannen, var hos fotograf når vesla var ca 4 mnd, ikke superfornøyd da, men det var en annen fotograf da.

Jeg driver litt som hobbyfotograf, så jeg skal ta nyfødtbilder selv. Gleder meg, er så fint med sånne bilder :)

Ok, ikke helt billig nei, får se om jeg får overtalt mannen, var hos fotograf når vesla var ca 4 mnd, ikke superfornøyd da, men det var en annen fotograf da.
De bruker flere timer og tar mange bilder, så får man komme på visningstime og se igjennom alle for å velge hvilke man liker. De tar uansett vare på alle bildene, så hvis man vil ha flere et halvt år senere er det ikke noe problem.
Den fotografen jeg har valgt har også mye erfaring med å fotografere nyfødte, så jeg er sikker på at jeg blir fornøyd:)

De bruker flere timer og tar mange bilder, så får man komme på visningstime og se igjennom alle for å velge hvilke man liker. De tar uansett vare på alle bildene, så hvis man vil ha flere et halvt år senere er det ikke noe problem.
Den fotografen jeg har valgt har også mye erfaring med å fotografere nyfødte, så jeg er sikker på at jeg blir fornøyd:)

Det høres jo veldig bra ut da! Ble veldig fristet nå :)

Var kort innpå tanken, men blir nok ikke når den lille er helt nyfødt. :-)

Nei, er virkelig noe jeg ikke kunne tenke meg. Ville aldri hat det på veggen heller.

Nei, er virkelig noe jeg ikke kunne tenke meg. Ville aldri hat det på veggen heller.
Å, gleder meg skikkelig til å henge det på veggen jeg. Det kommer til å bli sååå fint! Mor og fars stolthet:p

! Man bør ta bildene innen 14 dager etter fødsel, så det lønner seg å planlegge i tide. ?

Hvorfor det, egentlig? Bare lurer altså, er blank på sånne ting :)

Hvorfor det, egentlig? Bare lurer altså, er blank på sånne ting :)
Hvis du skal ha et sånt hvor de sover, så er det enklest å få dem til å sove da. I tillegg til at da er de myke i kroppen at man kan legge de sån man vil. Men man kan så klart ta bilder når som helst. Var fotografen som anbefalte det.

Back
Topp