Fotograf.

AinaPaina

September 2013 <3
Til dere fra Bergensområdet:

Redigert av Forumansvarlig

Jeg bestilte time til henne med datteren min, fikk en adresse og ble ganske sjokkert når den førte til hennes bittelille leilighet. Hun tok 400 bilder av min lille skatt som var LYSvåken og kikket etter kameraet HELE tiden. For å si det slik: Ikke ett eneste bilde er blitt fremkalt.. INGEN av bildene var brukbare, de var enten uklare, skjeve eller så var det noe i veien som foreksempel pels fra teppet..

IKKE BRUK HENNE!!

Hobby fotograf el fotograf?
Uansett så er det ikke noe hyggelig å bli hengt ut slikt med fullt navn?

Er hobby fotograf selv og vil alltid at "kundene" liker bildene før jeg går betalt, men hadde jeg blitt hengt ut sånn hadde jeg blitt kjempe lei meg :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Helt ærlig så setter jeg pris på å bli advart mot slik jeg. En fotograf får jo pr gjennom rykter og når en ikke gjør en god jobb taper man kunder, enkelt og greit. Og selvfølgelig motsatt også :)

Ja. Jeg var og er kjempeskuffet, kunne like gjerne hevet pengene rett i do! Ble så skuffet at jeg ikke orket å gå til en annen fotograf heller.. Får helt vondt inni meg hver gang jeg ser at hun annonserer. Og annonsene er overalt på face :(

Ja. Jeg var og er kjempeskuffet, kunne like gjerne hevet pengene rett i do! Ble så skuffet at jeg ikke orket å gå til en annen fotograf heller.. Får helt vondt inni meg hver gang jeg ser at hun annonserer. Og annonsene er overalt på face :(

Ga du beskjed om at du var så misfornøyd? Høres ikke bra ut :( Kaster jo bort både tid og penger....

Ga du beskjed om at du var så misfornøyd? Høres ikke bra ut :( Kaster jo bort både tid og penger....
Selvsakt! Fikk beskjed om at hun synes bildene var bra og at hun ikke skjønte hva jeg mente. En annen ting var at jeg hadde et strikkesett fra jeg var liten på henne, som var veldig fine farger på som jeg presiserte at jeg ville ha bilde av, de var bare i svart/hvitt... Etter mye om og men sa hun at hun kunne ta nye bilder om jeg absolutt ville, men det var jeg ikke intr. i..

Men har du klagd til fotografen? Du bør jo ta kontakt å forklare at du ikke er fornøyd. Hvis man kan kritisere på en konstruktiv måte er jo det bare fint for fotografen å ha med seg videre. ... Som de sier i de store kjedene; er du fornøyd, fortell det til alle, er du ikke fortell det til oss. .. er mye i det uttrykket.

Men ja, selvfølgelig et det kjempe leit at bildene ble dårlige. Det er alltid skuffende. ...:(

.:herq:.

Hobby fotograf el fotograf?
Uansett så er det ikke noe hyggelig å bli hengt ut slikt med fullt navn?

Er hobby fotograf selv og vil alltid at "kundene" liker bildene før jeg går betalt, men hadde jeg blitt hengt ut sånn hadde jeg blitt kjempe lei meg :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Tydligvis hobbyfotograf.. Det forstår jeg. men når du annonserer med ditt navn så er det det som blir brukt... slik er det jo uansett hvilket navn du bruker, Fame, Fotoknudsen eller ditt eget....

Men har du klagd til fotografen? Du bør jo ta kontakt å forklare at du ikke er fornøyd. Hvis man kan kritisere på en konstruktiv måte er jo det bare fint for fotografen å ha med seg videre. ... Som de sier i de store kjedene; er du fornøyd, fortell det til alle, er du ikke fortell det til oss. .. er mye i det uttrykket.

Men ja, selvfølgelig et det kjempe leit at bildene ble dårlige. Det er alltid skuffende. ...:(

.:herq:.
Det gjorde jeg selvsagt med en gang jeg fikk bildene men ble absolutt ikke møtt på en god måte. Har forklart over.

Det er utrolig irriterende.
Selv er jeg hobbyfotograf og har tatt en del bryllups bilder. Men man skal kunne ta kritikk på en skikkelig måte og ikke ta seg betalt med mindre kunden er fornøyd :) Kunden har alltid rett er det noe som sier ;)

Her er sambo heldigvis fotograf, så jeg trenger ikke tenke på at jeg må bruke andre.
Utrolig dumt at du har så dårlig erfaring med henne, og jeg er helt enig med deg om at det må fortelles. Spesielt når hun tar seg betalt til tross for at bildene ikke er bra, og du er veldig misfornøyd!

Back
Topp