Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi betalte 10500 for fotografering under vielsen og en sånn vanlig fotografering etter vielsen.Da fulgte det med et stort fotoalbum/fotobok og et bittelite skrytealbum.
Vi betalte 3600,- for fotografering og kjøring, da begynte hun å ta bilder med en gang vi kom ut av kirken og et par timer utover ettermiddagen.
ps: hun er frealanser, ikke studio
(Album 3000,- og stort sort hvitt bilde på veggen uten ramme ca 2000,-)
Vi betalte 4500 for bilder under vielsen og etterpå. Album betalte vi 6000 for + bilde som jeg ikke husker hvor mye kostet.....har fortrengt de stive prisene[;)]
Fysj...er så dyrt... Hadde egentlig gratis fotograf...men så kunne han plutselig ikke likevel, så jeg har ringt rundt i dag, og det billigste jeg har fått tak i er 5000 kr inkl fotoalbum og dvd med alle bildene...da tar han bilder i 2,5 timer...synes det var lenge å stå å smile jeg...[;)]
Den tida går altfor fort, man bytter jo gjerne steder å forflytter seg for å få variasjon på bildene....også spretter man kanskje champis innimellom å skåler litt etc
Gjør mye variert!=)