fotograf uke 30 med Bella

NemVenterNr2

Forelsket i forumet
I helga har jeg vert på ny fotografering, som sakt så driver jeg å tar prosess bilder igjennom graviditeten min. Det er fotograf Lars Ove Helle som har spurt om jeg vill stille opp.
Og i helga var også dattra mi med, og jeg må si jeg blei kjempe fornøyd med dem bilda der vi er i lag! Kjempe søte bilder.. ^_^

blei en del bilder, så får dem som vill ta en titt er det berre å sjekke ut bloggen her:
http://heidijs.blogspot.com/2011/09/fotografering-gravid-bilde-uke-30-bella.html

Kjempe masse fine bilder på bloggen din!!! Du kler kjempe godt å være gravid =)

Guran så fin du er

Tusen takk.. :)
Er kjempe fornøyd med bilda så langt. skall 2-3 ganger til, siste blir med en nyfødt baby.. ^_^

Herremin så mesunnelig er er på den babymagen din! du er jo bare rå lekker!!!
kordan er formen da??

*ler* tusen takk.. :)
formen var bra i starten, er ikke så kvalm å dårlig som jeg var på første graviditet. Men så begynte jeg å slite med blodprosenten, hadde ei stund der jeg for å svimla. Den er ikke helt på topp enda men den er heldigvis på vei opp.. :) og det har blitt litt lettere nå som Bella har begynt på barnehage, har mer tid til å ta vare på meg  å den lille nå.. =)

Ellers så det berre dem "vandlige" problemene, tyngda begynner å ta på og litt bekkenløsning osv. Men ellers bra.. =) er ikke så store greierne.. :)

ååååå så nydelig du er :) kjempe fine bilder... nydelig mamma mage :)

Kjempefine bilder;)
Og så heldig du er som har fått spørsmål om å vere med på dette;)

tusen takk.. :)

ja en må berre utnytte seg når en får slike tilbud.. :)
Men Lars Ove er en ganske billig og flink fotograf, er ingen som kan måle seg med han. 500kr får barnefotogarafering, og da får en alle bilde (redigert og org. bilda) på en cd, uten vannmerking og i full str. =) Har ser nemlig ikke poenge i å tvi holde på bilda som mange andre fotografer gjør.. så om her er noen i fra ålesund omeng, så anbefaler jeg han videre! ^_^

Back
Topp