fotograf-tips

Lunaluu

Gift med forumet
Noen som har tips? Vi skal til fotograf med Dennis 16. Mars. Vi vil gjerne ha litt bilder som ikke "alle andre har", hvis dere skjønner[:)]

Han har ei "bjønnfett" som er altfor stor til han, som vi skal ha med på noen bilder i allefall - tror det blir kjempesøtt![:D][:D]

Såååeh, ja.. Andre forslag?[:)][:)]

Vi tenkte ikke å ta bilder der han ligger naken på ei skinnfell :)

Hva med å ta med noe som dere forbinder med ham - teppe, leker, andre ting - så blir det fort mer personlig [:)]

ORIGINAL: hila

Hva med å ta med noe som dere forbinder med ham - teppe, leker, andre ting - så blir det fort mer personlig [:)]

Ja, vi tenkte kanskje på det og.. Hadde jo vært søtt å tatt med kosen på noen av bildene[:D]

Følger med på denne tråden, vi skal også til fotograf og trenger tips[:)]

ORIGINAL: itzy

Følger med på denne tråden, vi skal også til fotograf og trenger tips[:)]

Vi får prøve å holde den litt opp da, så kanskje vi får noen gode tips[;)]

Vi skal ha med yndlingsleka og smykkene hans til min lekefotograf venninne. [8D] Har litt lyst å ta ett bilde hvor han enten ligger i ei sånn gammeldags, eh spnn de lagde deig osv i. [8D] eller sitter i en sånn krukke. [:)]

Hvis du søker litt på nett, og ser på forskjellige fotograf-sider så bruker det å være en del idéer! Men hva med å ta med noe som forviller med der du bor da? Hvor han er født og oppvokst.. Hmm.. Eller dra til noen besteforeldre/oldeforeldre å finne noe gammelt (men stilig) som han kan sitte i / ligge ved siden av. Nei jeg vet ikke :) er jo litt smak og behag! :)

Okii eg kommer med noen forslag eg kom på[;)]

Liggende på mage med et farget håndkle/teppe over hodet ( gjemmer seg på en måte ). " Dra " ut denne fargen så resten er svart/hvit. Fint hvis han ligger på ryggen og..

Sittende Der han holder(du holder) en ramme
se:
http://blog.studio503.de/baby-fotograf-leipzig/baby-fotograf-wenn-ich-gross-bin-teil-4/

Hengende i en netting ( fint i kun bleie og )

Du og Pappaen kysser han på hver sitt kinn(dere i profil)

Naturlig bilde der dere får han til å smile/le

Liggende å ta/spise på tærene, hehe (er jo søtt da)

Sittende med ryggen til, se:
http://www.biberg.no/barn07.htm

Bilder ute? strand,gress,med trær, blomst... (kanskje mer mot sommeren)

Har han blå øyner? Et bilde av halve ansiktet: Der du får fram øyenfargen og har resten i svart/hvitt

Sett han i en sånn stoff pose. Så holder dere i hvert deres håndtak... Litt stilig

Og med smykker han hat fått til dåp(hvis han har)

Det var det eg kom på! [:D][:D]

ORIGINAL: @Gladiolen@

Okii eg kommer med noen forslag eg kom på[;)]

Liggende på mage med et farget håndkle/teppe over hodet ( gjemmer seg på en måte ). " Dra " ut denne fargen så resten er svart/hvit. Fint hvis han ligger på ryggen og..

Sittende Der han holder(du holder) en ramme
se:
http://blog.studio503.de/baby-fotograf-leipzig/baby-fotograf-wenn-ich-gross-bin-teil-4/

Hengende i en netting ( fint i kun bleie og )

Du og Pappaen kysser han på hver sitt kinn(dere i profil)

Naturlig bilde der dere får han til å smile/le

Liggende å ta/spise på tærene, hehe (er jo søtt da)

Sittende med ryggen til, se:
http://www.biberg.no/barn07.htm

Bilder ute? strand,gress,med trær, blomst... (kanskje mer mot sommeren)

Har han blå øyner? Et bilde av halve ansiktet: Der du får fram øyenfargen og har resten i svart/hvitt

Sett han i en sånn stoff pose. Så holder dere i hvert deres håndtak... Litt stilig

Og med smykker han hat fått til dåp(hvis han har)

Det var det eg kom på! [:D][:D]

woooow!! Taaakk, snuppa!! Masse fine forslag her ja[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Carrie86

Vi skal ha med yndlingsleka og smykkene hans til min lekefotograf venninne. [8D] Har litt lyst å ta ett bilde hvor han enten ligger i ei sånn gammeldags, eh spnn de lagde deig osv i. [8D] eller sitter i en sånn krukke. [:)]

Han skal ha på sølvarmbåndet han fikk til dåpen tenkte jeg[:D]

ORIGINAL: Yiggah

Hvis du søker litt på nett, og ser på forskjellige fotograf-sider så bruker det å være en del idéer! Men hva med å ta med noe som forviller med der du bor da? Hvor han er født og oppvokst.. Hmm.. Eller dra til noen besteforeldre/oldeforeldre å finne noe gammelt (men stilig) som han kan sitte i / ligge ved siden av. Nei jeg vet ikke :) er jo litt smak og behag! :)

ja, har sett litt rundt omkring[:)] Masse fine ideèr!!! Gleder meeeg[:D][:D][:D]

Back
Topp