Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nina Madeleine
Me va på mimikk i sandnes, di e veldig flinke, hu som tok våre bilder har slutta då, men di andre e og flinke der [:)] E sje heilt sikker på priser, me kjenne hu som tok di så me fikk litt "vennerabatt".. men du kan gå inn på nettsiden å se:
www.mimikk.no
ORIGINAL: Lenelill
så masse fine bilder [:D]
Me va på mimikk i sandnes, di e veldig flinke, hu som tok våre bilder har slutta då, men di andre e og flinke der [:)] E sje heilt sikker på priser, me kjenne hu som tok di så me fikk litt "vennerabatt".. men du kan gå inn på nettsiden å se:
www.mimikk.no
ORIGINAL: Lenelill
så masse fine bilder [:D]
www.mimikk.no
Ja di e veldig fine, og me blei kjempefornøyd me våre bilder! Har forstørra to av di på lerret, men di bestilte me på eurofoto, isje hos mimikk, for D va dyrt d [8D]
ORIGINAL: enlykkeligmor
Fame er jo flinke, men tror de er dyre..
Jeg har aldri gått til fotograf med mine - tar bildene selv [:D] billig og bra!!
Så lenge man har et godt speilrefleks kamera og litt fantasi - og god tid, kan man ta mange fine bilder selv [8D]
Jeg liker personlig mye bedre øyeblikks bilder fremfor "typiske" fotograf bilder.. men de fleste fotografene har vel blitt flinkere til det..
ORIGINAL: amona
Me ska som sist bruke Arild Hjelm til babybildene. Der er fotograferingen gratis og du får da 4 bilder i 20x20 med. Ved å betale 1200 kr ca så får du 12 bilder. Tror du binder deg til å ta 1-årsbildene også der. men det gjorde aldri vi...
Veldig fine bilder vertfall