fotograf stavanger distriktet

Lenelill

Glad i forumet
noen av dere jenter som har vært hos fotograf med de små?
er på jakt etter en god fotograf til halvårsbilder.. anbefalinger?
[:)]

Me va på mimikk i sandnes, di e veldig flinke, hu som tok våre bilder har slutta då, men di andre e og flinke der [:)] E sje heilt sikker på priser, me kjenne hu som tok di så me fikk litt "vennerabatt".. men du kan gå inn på nettsiden å se:

www.mimikk.no

eg syntes å huska at kvadratfotografen isje va så dyre.. men eg har isje toge bilde ennå sjøl.

så masse fine bilder [:D]

ORIGINAL: Nina Madeleine

Me va på mimikk i sandnes, di e veldig flinke, hu som tok våre bilder har slutta då, men di andre e og flinke der [:)] E sje heilt sikker på priser, me kjenne hu som tok di så me fikk litt "vennerabatt".. men du kan gå inn på nettsiden å se:

www.mimikk.no

ORIGINAL: Lenelill

www.mimikk.no

Ja di e veldig fine, og me blei kjempefornøyd me våre bilder! Har forstørra to av di på lerret, men di bestilte me på eurofoto, isje hos mimikk, for D va dyrt d [8D]

men fikk dere bildene på cd da?
trodde man ofte fikk bildene bare i liten album og måtte bestille eventuelle forstørrelser der?

ORIGINAL: Lenelill

www.mimikk.no

Ja di e veldig fine, og me blei kjempefornøyd me våre bilder! Har forstørra to av di på lerret, men di bestilte me på eurofoto, isje hos mimikk, for D va dyrt d [8D]

Me fikk vel 40 bilder på cd, men d va vel egentlig fordi me kjente hu og fordi hu sko slutta der... så kan godt ver at du må kjøpe bildene ja, d står sikkert på nettsiå [:)]

kvadratfotografen kjenne eg..han e flinke han altså :D

Fame er jo flinke, men tror de er dyre..

Jeg har aldri gått til fotograf med mine - tar bildene selv [:D] billig og bra!!
Så lenge man har et godt speilrefleks kamera og litt fantasi - og god tid, kan man ta mange fine bilder selv [8D]
Jeg liker personlig mye bedre øyeblikks bilder fremfor "typiske" fotograf bilder.. men de fleste fotografene har vel blitt flinkere til det..

ORIGINAL: enlykkeligmor

Fame er jo flinke, men tror de er dyre..

Jeg har aldri gått til fotograf med mine - tar bildene selv [:D] billig og bra!!
Så lenge man har et godt speilrefleks kamera og litt fantasi - og god tid, kan man ta mange fine bilder selv [8D]
Jeg liker personlig mye bedre øyeblikks bilder fremfor "typiske" fotograf bilder.. men de fleste fotografene har vel blitt flinkere til det..

Ja Fame er dyre, og så er jeg litt lei bildene deres også, samme som går igjen...
Er veldig enig i deg angående øyeblikksbilder - ingenting som slår dette.
hmm...ja vi får se, er litt avhengig av pris også...

Me ska som sist bruke Arild Hjelm til babybildene. Der er fotograferingen gratis og du får da 4 bilder i 20x20 med. Ved å betale 1200 kr ca så får du 12 bilder. Tror du binder deg til å ta 1-årsbildene også der. men det gjorde aldri vi...

Veldig fine bilder vertfall

ORIGINAL: amona

Me ska som sist bruke Arild Hjelm til babybildene. Der er fotograferingen gratis og du får da 4 bilder i 20x20 med. Ved å betale 1200 kr ca så får du 12 bilder. Tror du binder deg til å ta 1-årsbildene også der. men det gjorde aldri vi...

Veldig fine bilder vertfall

Eg tenkte og å ta bilder hos Arild Hjelm. Han e flink og veldig koselig! Og så e det gratis med 6 mnd, ikkje dyrere enn andre på 1 årsfotograferingen heller!

Back
Topp