Fotograf på tors.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Vi har i dag bestilt time til fotograf, førøvrig samme som jeg var til gravidfotografering hos:)

Det jeg har tenkt så langt er:
  • Oliver James fotograferes alene mens han sover, og de redigerer bilde slik at han ligger i en blomst...syns det er så vakkert:)
  • Oliver James fotograferes på lammeskinn i bleie med bamsen han fikk av storebror på sykehuset, også noen bilder uten bamse.
  • Alle fotograferes sammen i hverdagsklær, dvs. jeans, joggesko og t trøye.
  • Alle fotograferes i finstasen.
  • Bilder av meg alene med Oliver James.
  • Bilder av pappa og Oliver James alene.
Hehe, jaaa...jeg styrer på:P:D Hva syns dere om det jeg har tenkt så langt?:)

Har dere andre forslag, ideer tanker?:)
Vil få mest mulig for pengene. Det er satt av 3 t:) (må jo se an mini underveis)

Andre som har tatt nyfødtbilder og familiebilder enda?:)

Vi tok nyfødtbilder og familiebilder da lillebror var 4 dager gammel :)

Tok et helt enkelt familiebilde i hverdagsklær. Prøvde også å ta noen søskenbilder, men storesøster på 1 1/2 var ikke helt samarbeidsvillig så tror nok ikke det ble de beste bildene, men vi får se. Hun var der i mot mer enn villig til å la seg fotografere alene, så satser på at vi fikk et par blinkskudd av henne alene ;) Storparten av de ca. 3 timene vi var der ble brukt til fotografering av lillebror. Det tar litt tid å fotografere disse små. Det å få dem til å ligge i riktig posisjon kan ta sin tid, man skal jo ikke være for brå. Jeg lot fotografen få fritt spillerom når det gjaldt bildene av lillebror, så hun prøvde litt av hvert. Både med mørk og lys bakgrunn, forskjellige luer, i kurv, i seng osv. Gleder meg til å se resultatet, to uker til visningstimen :D

Det høres ut som du har ganske klart for deg hva du ønsker. Synes forslagene du har satt opp ser bra ut :)
Men 3 timer går fort, så ikke bli for skuffet dersom dere ikke får tid til alt ;)

Vi tok nyfødtbilder og familiebilder da lillebror var 4 dager gammel :)

Tok et helt enkelt familiebilde i hverdagsklær. Prøvde også å ta noen søskenbilder, men storesøster på 1 1/2 var ikke helt samarbeidsvillig så tror nok ikke det ble de beste bildene, men vi får se. Hun var der i mot mer enn villig til å la seg fotografere alene, så satser på at vi fikk et par blinkskudd av henne alene ;) Storparten av de ca. 3 timene vi var der ble brukt til fotografering av lillebror. Det tar litt tid å fotografere disse små. Det å få dem til å ligge i riktig posisjon kan ta sin tid, man skal jo ikke være for brå. Jeg lot fotografen få fritt spillerom når det gjaldt bildene av lillebror, så hun prøvde litt av hvert. Både med mørk og lys bakgrunn, forskjellige luer, i kurv, i seng osv. Gleder meg til å se resultatet, to uker til visningstimen :D

Det høres ut som du har ganske klart for deg hva du ønsker. Synes forslagene du har satt opp ser bra ut :)
Men 3 timer går fort, så ikke bli for skuffet dersom dere ikke får tid til alt ;)

Ok, så gøy:D Skjønner du venter i spenning;) Jeg kommer jo til å ha med det lasset med ting, haha:P
Nyskjerrig spurt, hva betalte dere?:)

Ok, så gøy:D Skjønner du venter i spenning;) Jeg kommer jo til å ha med det lasset med ting, haha:p
Nyskjerrig spurt, hva betalte dere?:)

Nyfødtpakken kostet 5900, hvis jeg ikke husker helt feil. Det inkluderer fotograferingen, 20 bilder i album samt en forstørrelse. Så gjenstår det å se hvor mange bilder vi ønsker utenom av familiebildene osv. Dette blir jo julegaver til nærmeste familie så kommer til å bli dyrt :P Men, men, det er ikke ofte man går til fotografen så jeg synes det er verdt det! ;)

Nyfødtpakken kostet 5900, hvis jeg ikke husker helt feil. Det inkluderer fotograferingen, 20 bilder i album samt en forstørrelse. Så gjenstår det å se hvor mange bilder vi ønsker utenom av familiebildene osv. Dette blir jo julegaver til nærmeste familie så kommer til å bli dyrt :p Men, men, det er ikke ofte man går til fotografen så jeg synes det er verdt det! ;)

Ja, det er jaggu kostbart med fotograf...men det er verdt pengene som du sier:) Men jeg syns deres var mye altså, hvor gikk dere?:) Hvor stor er forstørrelsen da?:)

Ja, det er jaggu kostbart med fotograf...men det er verdt pengene som du sier:) Men jeg syns deres var mye altså, hvor gikk dere?:) Hvor stor er forstørrelsen da?:)

Fotograf Kate-Monica. Virkelig dyktig dame, utrolig flink med både lillebror og storesøster! :)

Rotet litt med hva det kostet og hva vi fikk, dobbeltsjekket nå: 2 timer i studio, 12 stk 13x18 bilder i album, 1 stk forstørrelse 20x25, visningstime, samt alle bildene på kontaktark. Kr. 5600,- ;)

Var det i dag dere var hos fotografen? Hvordan gikk det? Hva måtte dere betale da?

Fotograf Kate-Monica. Virkelig dyktig dame, utrolig flink med både lillebror og storesøster! :)

Rotet litt med hva det kostet og hva vi fikk, dobbeltsjekket nå: 2 timer i studio, 12 stk 13x18 bilder i album, 1 stk forstørrelse 20x25, visningstime, samt alle bildene på kontaktark. Kr. 5600,- ;)

Var det i dag dere var hos fotografen? Hvordan gikk det? Hva måtte dere betale da?

Ok:) Jeg har ikke peil på priser uansett jeg så:P Hvor holder hun til da?:)
Vi er så fornøyd med kjersti og steinar så vi går der:)
Vi fikk satt av 3t i dag, fra 13.00-16.00. Det gikk veldig bra...Mannen dog noe lei mot slutten:P
Vi betalte 2700...får da et album...sort enkelt med 12 bilder inni...og en del bak....30 stk til sammen..
De har ulike pakkepriser på forstørring, ikke bestemt oss helt enda for hvem vi går for...ellers vet jeg de tar 800kr pr stk for A4 str...tenker det er grei str i forhold til julegaver...:)
Julekort blir hos fotoknutsen...for jeeez..dette er dyrt:P

Ok:) Jeg har ikke peil på priser uansett jeg så:p Hvor holder hun til da?:)
Vi er så fornøyd med kjersti og steinar så vi går der:)
Vi fikk satt av 3t i dag, fra 13.00-16.00. Det gikk veldig bra...Mannen dog noe lei mot slutten:p
Vi betalte 2700...får da et album...sort enkelt med 12 bilder inni...og en del bak....30 stk til sammen..
De har ulike pakkepriser på forstørring, ikke bestemt oss helt enda for hvem vi går for...ellers vet jeg de tar 800kr pr stk for A4 str...tenker det er grei str i forhold til julegaver...:)
Julekort blir hos fotoknutsen...for jeeez..dette er dyrt:p

Hun holder til på Midttun :)

Ja, vi tenker ca a4 str til julegaver vi også. Og så vil vi ha noen større til å ha på veggen hjemme, men aner jo ikke hva det koster så vi får se hva det blir til :P Og ja, julekortene bestiller vi et annet sted, for det blir svimlende dyrt hos fotograf :P

Hun holder til på Midttun :)

Ja, vi tenker ca a4 str til julegaver vi også. Og så vil vi ha noen større til å ha på veggen hjemme, men aner jo ikke hva det koster så vi får se hva det blir til :p Og ja, julekortene bestiller vi et annet sted, for det blir svimlende dyrt hos fotograf :p

Ja,vi skal forstørre opp flere store til oss selv...men der vi har tenkt å ha de, er ikke ferdig opppusset enda, dermed sparer vi oss for den utgiften en stund til;) Men for all del, det er jo verdt hver krone...man klarer jo ikke få det på langt nær like bra selv:P
Jepp, syns fotoknutsen virker greit nok på julekort...er jo genialt man kan bestille på nett:) Hadde mange fine å velge mellom syns jeg:D

Back
Topp