Fotograf bilder!

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Når skal dere??

Vi har ikke fått time før 19 oktober, eller var det 18 [&:]
Jaja da er han jo litt over året da men det burde vel gå bra.

Men det jeg tenkte han skulle ha på var:

- Bare bleie med en snekkebukse over.(beige) ikke ola stoff..
- Pen tøy alla fin bukse og en skjorte. Vil ikke ha stiv pyntet bilder av han.
- vi skal og være med på noen bilder.
- Ha med kose bamsen hans evt noen leker.

Vil at dette skal være så personlig som mulig, hva har dere planer om???[:)]

ORIGINAL: White Zinfandel

Er det virrkelig SÅ vanlig å gå til fotograf altså?
Har ingen planer om det vi. Har ikke hatt han til fotograf i det hele tatt vi, ikke da han var mini heller.

Vi vil ha det, vi hadde han der når han var 6 mnd og [:)]
men det er ikke alle som gjør det, er bare jeg som er litt besatt [:-]

Vi skal i morgen![:)] Skal ut og shoppe litt idag, se om jeg finner noe fint å ha på han[:)] Men regner med det blir ganske enkelt... Olabukse, hvit body, kanskje snekkerbukse....også noen i bare bleie (bleietruse hvis jeg finner[:)])

ORIGINAL: Juliansinmamma

Vi skal i morgen![:)] Skal ut og shoppe litt idag, se om jeg finner noe fint å ha på han[:)] Men regner med det blir ganske enkelt... Olabukse, hvit body, kanskje snekkerbukse....også noen i bare bleie (bleietruse hvis jeg finner[:)])

Å si fra hvis du finner bleietruse da, for det hadde jo vært fint.
Men er jo søtt i bare bleia og da.

Kos dere i morgen, skal dere være med på noen eller?[:)]

Åå takk for tips, da må jeg dit [:)][:)]

ORIGINAL: ~Lucky~

ORIGINAL: Juliansinmamma

Å si fra hvis du finner bleietruse da, for det hadde jo vært fint.
Men er jo søtt i bare bleia og da.

Kos dere i morgen, skal dere være med på noen eller?[:)]

Takk takk! Ja, skal være med på noen vi også[:)] Tok ikke familiebilder sist, så vil ta det nå[:)] Skal si ifra om jeg finner bleietruser!

ORIGINAL: White Zinfandel

De har helt enkle hvite bleietruser på Lindex og Cubus vet jeg. Eller, brullebukser heter det vel på fint. Vi kjøpte en kjempefin i sommer på Lindex, 2pack med en blå og en hvit med Flodhest på. Men de har helt ensfarga også.

Å, takk takk! Da skal jeg se der etterpå![:)]

Jeg vil ta bilder av henne i kun bleietruse. Har vært på jakt etter bleietruse..men veldig dårlig utvalg der. De hadde samme på lindex og Oolsen, ikke helt slik jeg hadde sett for meg. Men kjøpte den for det var nesten ingen som hadde det. Så får vi se hva det blir til.
Håper å finne en fn kjole til bilde også..men veldig lite av det også nå. De fleste venter vel på julekjolene nå. Jeg kunne tenkt meg en fin, råååååsa kjole[:)] Sommerkjolene hennes er blitt for små.
Tror vi skal et par bilder sammen alle 3 også[:)]

ORIGINAL: Mamma24*

Jeg vil ta bilder av henne i kun bleietruse. Har vært på jakt etter bleietruse..men veldig dårlig utvalg der. De hadde samme på lindex og Oolsen, ikke helt slik jeg hadde sett for meg. Men kjøpte den for det var nesten ingen som hadde det. Så får vi se hva det blir til.
Håper å finne en fn kjole til bilde også..men veldig lite av det også nå. De fleste venter vel på julekjolene nå. Jeg kunne tenkt meg en fin, råååååsa kjole[:)] Sommerkjolene hennes er blitt for små.

du MÅ jo ha råååååsa kjole på den skjønne jenta di

ORIGINAL: ~Lucky~

ORIGINAL: Mamma24*

du MÅ jo ha råååååsa kjole på den skjønne jenta di

Jaaaaa, men finner ingen[&o] Har fortsatt 2 uker til vi skal til fotografen, så får bare lete videre[:)]

Vi skal ta den 09., på bursdagen hans [:)] Eneste jeg bekymrer meg for er at han er så ustabil mht sovetid på dagen, er redd han skal være trett og sur...

Har ikke tenkt så mye på klær enda. Tenkte å ta i snekkerbukse uten noe under, og så i bare bleien/truse. Hmmmm..må tenke litt [:D][8D]

Har og lyst å ta noen av alle 3.

Jeg har vært så heldig å vunnet fotograf og et bilde m/ramme i 18X14 str[:D][:D] Vi har time den 13 (to dager før bursdagen).

Har time 27. oktober, sa da blir det jo ca året[:)]

Høres ut som du har funnet fine ting han skal ha på seg[:)]

Tror jeg skal ha:
- olakjole
- naken/bar overkropp i svart/hvitt
- knall rød jakke og olabukse (skal ha hvit bakgrunn)

Vil bruke det som er henne[:)]

Det hadde glemt bestillte time nå ska vær der neste fredag[&:] 
Vet isje ka eg ska ha på an[&:] må shoppa litt før eg ska te på jobb nå..
Ska vær dongri på vet eg men e usikker på over delen

Back
Topp