fotogalleri

nettemor

Forumet er livet
hei

noen som kan forklare meg hvordan jeg legger inn bilder på forogalleri??

skjønner det ikke helt jeg[8|]

klem

er det ingen som vet?[:(][:(]
dere er jo mange som har bilder der!

Du må forminske bildene litt, sånt som på avataren men ikke like mye... hvis det var det du lurte på?

nei , jeg tenkte hvordan jeg i det hele tatt gikk frem for å legge inn bildene der, skjønner ikke hvordan jeg åpner et fotoalbum for meg liksom... hmm skjønte du?

Ja, si det... har jo gjort det. Men når jeg gikk tilbake til fotoalbummet nå, så skjønner jeg ikke hvordan jeg har fått det til, hehe... håper noen andre kan hjelpe deg, ellers så hadde jeg skrevet en PM til en av moderatorene og fått hjelp derfra.

hei hei.

god morgen[:)]

jeg skulle så gjerne lagt inn bilder i fotogalleri, så jeg prøver igjen er det noen her i dag da som vet hvordan man går frem for å gjøre dette??

Jeg lurer på hvordan man klarer å gjøre bildene mindre, sånn at de passer inn i avataren, eller hva det heter.....??

da høyreklikker jeg på bildet jeg vil bruke, så velger jeg å åpne det i paint, så velger jeg bilde på verktøylinjen, og så strekk og forskyv, da må trykke inn i de to øverste rutene et mindre tall enn 100..... og tallene må være like[:)]

håper du skjønte det[:)]

Jeg har bilder der, men husker ikke hvordan jeg klarte det. [&:]
Trykket på en eller annen knapp, så fikk jeg opp en tom mappe som jeg la inn bildene i. Det er det jeg husker....[&:][8D]

Ikke mye hjelp dette her....[8D]

Tror jeg fant det ut....

Prøv å trykk pa knappen "legg til album" (øverts i høyre hjørnet), da tror jeg det skal komme opp en tom mappe dere kan legge bildene i.

hmmm finner ingen knapp med legg til album jeg, er det inne på fotogalleri?

Back
Topp