fotogaf

anetteee84

Flørter med forumet
I morgen skal vi til fotograf, gleder oss masse!!!!

Flere som har vært hos fotograf? hva hadde de på seg?
Anbefalte å fotograferes naken... og evt. ha på smykke/armbånd.. blir uansett gøy:)

Var en tur på mandag, til sånn "Mitt første portrett". Tok i bare bleia på en skinnfell med dekk til bleie, og ett smykke:) hu sa de ble veldig bra..tok noen med klær på og men glemte fine sokker/sko så ble barbeint i en liten stol:) hadde en brun kord bukse med skjort-body og blazer på, var så skjønn atte;)

Han ble tatt bilde av uten klær og bleie(og tissa en skvett på gulvet til fotografen[8D])...også ble det tatt bilder av han med dongribukse og bar overkropp(ikke sokker), og bilder med han i dongribukse og hvitskjorte, som ikke ble knept helt igjen og som armene ble bretta litt opp på[:)]
Tok også bilder av vår lille familie[:)]
Vi skal i mårra å kikke på bildene, er sååååå spent[:D]

Lillebroren min var til fotograf når han var liten og hadde på seg snekkerbukse uten body under og uten sokker. Altså BARE bleie og ensfarget lyseblå snekkerbukse - det er KJEMPEFINT det bilde! Det er fint med litt hud på de små, så man ser litt gode valker her og der, så da gjorde det seg med snekkerbukse![:D] Et lite tips bare.
Selv var vi hos fotograf med Daniel da han var 3 mndr og da var han helt naken uten bleie på magen på et sauskinn, ble kjempefint det også. Men ser for meg når han kan sitte litt mer at vi prøver på snekkerbukse!
Kos dere hos fotografen!

Det ble visst helt naken, men det ble veldig fint:)

Back
Topp