fotobok....

¤Ida

Gift med forumet
noen gode ideer til hvor di har gode fine og billige???
tenkte jeg skulle gi til besteforeldre og oldeforeldre en fotobok med året som har gått hos oss[:)]
håper di blir fornøyd da...

ORIGINAL: mamita30

Jeg hørte at elkjøp kom best ut i test i fjor, og har en søster som laget en fotobok fra der, og den ble kjempefin[;)].så sjekk nettsiden dems.

en fotobok?? finner ingen fotobøker der...[8|]

Så genial julegaveide da.. [;)]

Er du veldig i julehjørnet i dag IDA? [:D]

ORIGINAL: lills

jepp, er på tide å begynne med julegavekjøpene...er jo nok utgifter på mat og sambos og martins julegave i desmeber[;)] så begynner nå så vi kan kose oss i jula uten å tenke på alle julegavene[:D]

ORIGINAL: ¤Ida

ORIGINAL: lills

jepp, er på tide å begynne med julegavekjøpene...er jo nok utgifter på mat og sambos og martins julegave i desmeber[;)] så begynner nå så vi kan kose oss i jula uten å tenke på alle julegavene[:D]

Smart... Kanskje jeg kommer i gang litt tidligere i år også? Siden Sondre er her liksom.. Blir litt mer spennende med jul framover nå!!

ja skal begynne på gavene selv snart har  jo en hel flokk å kjøpe til..griet å begynne litt tidlig så blir ikke utgiften i des så stor[;)]

Jeg bestilte fotobok hos lefdal, ble veldig fornøyd. kjøpte bok til mamma også til 159kr for 26 sider.

Back
Topp