Fotobok?

Beate

Elsker forumet
Noen som har undersøkt litt ang. Fotobøker? Hvilken leverandør bør jeg velge? Ønsker noen som har et program som er enkelt i bruk og hvor man har litt valgmuligheter i forhold til design. Kom gjerne med tips!

Jeg bestilte på fotoknutsen:) kjempefornøyd! Lett å bruke og mye forskjellige design å velge mellom:)

Jeg bruker veldig ofte nfoto. Det er enkelt og kan lagre hele tiden. Finner lett frem til gamle bøker også.

Har også prøvd fotoknudsen, men ble ikke spesielt imponert over kvaliteten når jeg bestilte.

Og så har jeg prøvd Japan Photo. Der kan man jobbe offline og lagre prosjektet på maskinen. Det jeg synes er dumt der er at det kun kan lagres et prosjekt om gangen, mens jeg ønsker å jobbe parallelt med begge barna sin album. Og så passet ikke alltid designet meg helt. Men synes det var bra og enkelt i bruk:)

CEWE har jeg vært veldig fornøyd med, de ble også best i test for beste og mest anvendelige software, og på bildekvalitet.

Jeg er alltid veldig fornøyd med fotoknudsen :)

Japan foto brukte jeg sist og var veldig fornøyd :-)

Så lenge du velger CeWe går det bra, de er best. Men vær obs på prisforskeller blant leverandørene.. selv bruker jeg elkjøp.

Japan Photo ble valget mitt. I forhold til det jeg skulle ha så ble det billigere enn Fotoknutsen

Etter ha testet litt falt valget på Japan photo! Takk for alle svar! :)

Jeg bruker veldig ofte nfoto. Det er enkelt og kan lagre hele tiden. Finner lett frem til gamle bøker også.

Har også prøvd fotoknudsen, men ble ikke spesielt imponert over kvaliteten når jeg bestilte.

Og så har jeg prøvd Japan Photo. Der kan man jobbe offline og lagre prosjektet på maskinen. Det jeg synes er dumt der er at det kun kan lagres et prosjekt om gangen, mens jeg ønsker å jobbe parallelt med begge barna sin album. Og så passet ikke alltid designet meg helt. Men synes det var bra og enkelt i bruk:)
Jeg fikk til å lage to prosjekter samtidig. Veldig greit når man har flere barn :)

Japan foto , for da kan jeg jobbe uten Internett :-) også bruker jeg nfoto til alt annet , foto knutsen er oppskrytt ...

Back
Topp