Fotobok

GonnaBee

Elsker forumet
Mailykke <3
Klarte selvfølgelig å hoppe på en reklame og har nå sittet de to siste dagene og puslet fotobok for de to første månedene på photobox.com.

Si gjerne fra hvis noen vil ha en invitasjon (send meg en pm med eposten deres feks), dere får også en bok gratis eller rabatt på 299,- når dere registrerer dere, ihvertfall enn så lenge.

Som alltid synes jeg det er dødsvanskelig å velge (og å velge bort) bilder, vil jo gjerne ha med ALT. Men endte til slutt med å fokusere på nærmeste familie, med vekt på besteforeldre og oldeforeldre. I dette sekund kommer jeg på at det finnes forsvinnende lite bilder av oss tre sammen, og at det bare er ett av dem i boka, men men.... det er ihvertfall nok bilder av Viktor :)

Tenker at jeg bestiller flere nærmere jul, da kommer det vel også en del tilbud herfra og derfra. Var på JapanFoto for å ta passbilde idag og de har også MASSE flott til å sette bilde på, blir helt matt...

Så flink du er!
Jeg må få sortert bildene på PC etter alder fra mannens tlf og kamera. Jeg har begynt med et album som er klart med slektstre og ukene før fødsel. Lurer på hvor mange nyfødtbilder jeg har plass til der...

Resten blir nok hurtigfremkalt i fotoalbum- klipp, lim og scrappings tar en halv evighet med en baby på armen :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Føler det tar en evighet å bare gå igjennom bildene for å velge ut hvilke som skal printes ut :P jeg sliter også med å eliminere ;)

Føler det tar en evighet å bare gå igjennom bildene for å velge ut hvilke som skal printes ut :p jeg sliter også med å eliminere ;)

I know! Griner nesten fordi jeg ikke får med ALT. Men jeg vet at jeg skal scrappe i tillegg, og der kan jeg liksom kose meg med alle "fjasebildene", og heller fokusere på "kunstbildene" i boka.

I know! Griner nesten fordi jeg ikke får med ALT. Men jeg vet at jeg skal scrappe i tillegg, og der kan jeg liksom kose meg med alle "fjasebildene", og heller fokusere på "kunstbildene" i boka.
Tror det blir en blanding av scrapbook og press-mest-mulig-bilder-inn-bok :P

Back
Topp