Jeg holder på med en hos elkjøp nå. Den har faktisk tatt et år å lage, men det er mest fordi programmet klikket flere ganger og jeg derfor bare gav opp hele greia. Kjipt å komme til side 50 og så ikke få lagret den forb**** boken...!
Begynte på boken på nytt for noen dager siden og har nå kommet til side 100 av ca 150, nærmer meg slutten heldigvis... Har faktsik opplevd kresj en gang i dag, og mistet 20 sider.. *klikk* [:@][:'(]
Men utenom det så har det gått bra til nå... så satser på å gjøre den ferdig på noen dager.
Vet ikke hvorfor det klikker, men mulig det er fordi jeg prøver å presse 1000 ferieminner inn i en bok... [8|] Irriterende når det bare klikker iallefall.
Aldri hatt problemer med elkjøp sit program på andre bøker jeg har laget, men heller aldri prøvd så store bøker før.. så kanskje en sammenheng der...?[8|]
(Burde kanskje ikke svare på slike innlegg når jeg sitter å irriterer meg over de 20 tapte sidene her nå da, ble kanskje litt negativt [8|])
Forutenom at det har klikket litt med denne boken så er jeg veldig fornøyd med elkjøp sitt fotobok program [;)][8D]