Fotobok

Grynet2

Glad i forumet
VIP
Er det noen som har laget fotobok på nettet nå i det siste?

Er litt usikker på hvor jeg skal bestille fra, liker at det ikke tar år å lage boken, og at den ikke er svinsvindyr [8|]

Anyone? [:)]

jeg driver og lager...har holdt på ganske LENGE, skal lage like til alle tre fra det første året! Jeg lager på japan photo, og liker det bedre enn fotoknudsen som jeg har brukt før! men om resultatet blir bedre, ja det vet jeg ikke enda! [:D]

Er faktisk japan jeg er inne å kikker på for øyeblikket. Hmh... Kanskje jeg skal teste det jeg også da.... [:)] Brukte Fotoknudsen for noen år siden, men de er jo ganske dyret når de ikke har tilbud [:@]

Jeg holder på med en hos elkjøp nå. Den har faktisk tatt et år å lage, men det er mest fordi programmet klikket flere ganger og jeg derfor bare gav opp hele greia. Kjipt å komme til side 50 og så ikke få lagret den forb**** boken...!

Begynte på boken på nytt for noen dager siden og har nå kommet til side 100 av ca 150, nærmer meg slutten heldigvis... Har faktsik opplevd kresj en gang i dag, og mistet 20 sider.. *klikk* [:@][:'(]
Men utenom det så har det gått bra til nå... så satser på å gjøre den ferdig på noen dager.

Vet ikke hvorfor det klikker, men mulig det er fordi jeg prøver å presse 1000 ferieminner inn i en bok... [8|] Irriterende når det bare klikker iallefall.

Aldri hatt problemer med elkjøp sit program på andre bøker jeg har laget, men heller aldri prøvd så store bøker før.. så kanskje en sammenheng der...?[8|]

(Burde kanskje ikke svare på slike innlegg når jeg sitter å irriterer meg over de 20 tapte sidene her nå da, ble kanskje litt negativt [8|])

Forutenom at det har klikket litt med denne boken så er jeg veldig fornøyd med elkjøp sitt fotobok program [;)][8D]

Jeg har laga på artscow og er superfornøyd [:D]

http://www.artscow.com/photo-books

Der kan du velge blandt forskjellige størrelser, og du velger selv hvor mange sider du vil ha.
Du kan "scrappe" sammen en helt egen bok, eller bruke ferdige maler/tema.
Veldig greie priser, tror jeg betalte 150kr for de to bøkene jeg kjøpte (30sider i hver) inkludert frakten [:)]

Jeg lagde på www.nfoto.no fra graviditeten og frem til jul. 30 sider til 299,-
Den er helt nydelig. Skryte
Bestillte 2 stk så den ene skal han få selv når han blir stor. I mellomtiden er den til utlån hos besteforeldre/ tanter/onkler.

jeg har brukt fotoknudsen, men etter at takkekorta fra dåpen ble veldig grønne og fotobok fra dåpen vi fikk som også er fra fotoknudsen ble dårlig, kornete og veldig mørke bilder, så skal jeg prøve andre steder enn der....

jeg har laget, en liten med hard perm - hos ekstrafilm ! knallfornøyd!

Jeg lagde på FujiDirekte og ble superfornøyd ;)
Ikke tok det lang tid før den kom heller ;)

Back
Topp