Fotobok?

lillemy06

Forelsket i forumet
Hvor lage best fotobok?

Jeg er suverent mest fornøyd med Japan Foto sine! Alle sier jo at de er best i test ettellerannet sted. JF og. Jeg liker ikke de nye programmene til Foto Knutsen og Eurofoto der man ikke får bestemme utseende selv. Jeg vil bestemme hvor mange bilder som skal være på hver side selv, og bakgrunn fra side til side, og formen på rammene osv.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg er suverent mest fornøyd med Japan Foto sine! Alle sier jo at de er best i test ettellerannet sted. JF og. Jeg liker ikke de nye programmene til Foto Knutsen og Eurofoto der man ikke får bestemme utseende selv. Jeg vil bestemme hvor mange bilder som skal være på hver side selv, og bakgrunn fra side til side, og formen på rammene osv.

Jeg stemmer for samme type som Japan Photo bruker, men hos Elkjøp. Det er samme fotobøker som lages i samme program, men til halve prisen. Så for all del sjekk ut Elkjøp før du kjøper hos Japan Photo. [:)]

Jeg har vært fornøyd med Elkjøp sine. Syntes programmet er enkelt å bruke (jeg er ikke den som har tålmodighet til å lese bruksanvisning, så liker å skjønne det uten å måtte sette meg inn i masse). Kvaliteten er bra. Og liker å slippe og betale porto, og henter da i butikken.

Back
Topp