Fotoalbum/hefter

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Tenkte å bare slenge ut et lite tips :) På fotoknudsen.no så har dem tilbud på fotoalbum og fotohefter hvor bildene og tekstene er printet inn i selve albumet så ingen bilder kan bli mistet ;) Det billigste er et lite fotohefte til 49kr og da kan du få 85 bilder inni :D Vi prøvde det billigste bare for å se hvordan det ble, og vi kommer helt klart til å lage et helt eget dåps fotoalbum :D Bare i stor str såklart! :)

Så bare et lite tips hvis noen kunne tenkt seg sånn :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Vi har gjort akkurat det samme:)
Fra den første måneden hennes.
Er så fornøyd med resultatet- og skal definitivt lage et eget album fra dåpen også :)

Vi har gjort akkurat det samme:)
Fra den første måneden hennes.
Er så fornøyd med resultatet- og skal definitivt lage et eget album fra dåpen også :)

Så artig :D Vi lagde fra fødselen av og til han var 10 uker :) Ble kjempe fornøyd, så skal helt klart fortsette med de albumene der :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Er så koselig med bilder :)
Jeg er super hysterisk på å ha orden i bildene, så hver måned går jeg inn å overfører bilder fra kamera og tlf til riktig mappe på den eksterne harddisken.
0-1 mnd
1-2 mnd
Og så laget jeg ny mappe i dag 2-3 mnd.

Neste album nå blir dåpsalbum, og deretter for hennes første halvår:)
Mest sannsynlig det neste blir 1 år, hvis jeg klarer å vente så lenge da...

Jeg er super hysterisk på å ha orden i bildene, så hver måned går jeg inn å overfører bilder fra kamera og tlf til riktig mappe på den eksterne harddisken.
0-1 mnd
1-2 mnd

Å så artig da :D Er jo så deilig med orden sånn! Her er det dessverre ikke noe orden sånn gitt :P Eneste jeg har orden på sånn, det er at bildene av lillemann ligger i 2 forskjellige mapper på dataen, 1 fra kamera og 1 fra mobilen, sånn at det ikke blir kluss med en "skille" inne i mappen :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Takk for tips! Skal se å få sett av tid til å bestille litt:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for tips! Skal se å få sett av tid til å bestille litt:)

Anbefaler det virkelig hvertfall :) For var ikke så himla dyrt for de store albumene heller :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

0-1 mnd
1-2 mnd

Smart! Liker også orden ;)

Back
Topp