foto som julegave?

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
er det helt vanlig å gi bilde av barnet sitt, til besteforeldre og faddere til jul?

vi tok bilde av snuppa da hun var 1 år. men er det vanlig å fremkalle bilde å gi til de nærmeste?
og hvilken størrelse er det da vanlig å gi?

synes det var noe dyrt å få fikset bilder hos den fotografen vi var hos..så tror ikke vi har råd til å gi til alle nå, denne jula..

eit greit alternativ er jo fotokalender eller andre bruks fotogaver da, særlig til dei som har alt.

vi skal gi 1 års bilde av snuppa til mormor og oldemor til jul.de får 20*25 tror jeg siden det er så dyrt å fremkalle bildene.

vi bruker å gi hvert 2. ell 3.år ca.....rundt A4 str på bildet pluss ramme - fremkaller bare selv da, fotografbilder er så dyre!!

Det er sikkert litt forskjellige priser rundt forbi, men jeg tok hvertfall og framkalte en bildekollage med 4 av bildene fra fotografen på et ark (20x20) og setter det i ei ramme og gir til farmor. Kosta ca 300,- og det synes hvertfall jeg var helt greit. Men så har jeg også framkalt på lerret til min mor, og det ble ca 800,-, så det varierer jo..

Back
Topp