Foto av de to brødrene!

Chuma

Forelsket i forumet
Jeg lagde denne for å sammenlikne de to gutta mine - til venstre er William for 7 år siden, til høyre er Edvin i dag, med den samme genseren og den samme leken! William var mye større som baby enn Edvin så han var en del måneder yngre da genseren passet ham. Og ulike kameraer gjør at fargen deres er så forskjellig, tror de i virkeligheten er mer like. Men alle sier de er SÅ like! Er de det da? Er ikke så flink på å se sånt! Men de er laget med samme oppskrift!

Last edited:
Her er William slik han ser ut i dag ( jeg fikk lov av ham å legge ut dette! )

Last edited:
Man ser jo likheter, men ansiktene har helt forskjellig form.

På det siste bildet av william: :o så skjønn! Stålsett deg, for jentene kommer til å springe etter han når han blir eldre. :P

Ja de er veldig like både i fysiske trekk og ansiktsutrykk. Men de er jo bare søsken, ikke tvillinger:) Ser godt forskjell også:) de er mer lik nå, altså babyen og sjuåringen.

Syns de var veldig forskjellig faktisk :)
Men sånn er det til oss og, folk er helt sjokkert over hvor like de er, men setter jeg sammen bilder (eller prøver å se selv) så er det jo totalt ulike :p
Men tror en søskenlikhet kan slå inn iblandt :)

Søskenlikhet, og min første tanke var "så like de er! " men når jeg ser mer på det er de ganske ulike, i form, men samtidig like trekk

De er ikke sjokkerende like, men man ser de er søsken. :)

Jeg syns de var like som babyer og like nå. Men søskenlik, ikke tvillinglik.

For noen nydelige gutter du har!!! :)

De er ganske like over øynene, men samtidig har de sine egenpreg.

Man ser iallfall at de er brøde. ;)

Ikke kjempelike, men ser de er søsken :)

Jeg lagde denne for å sammenlikne de to gutta mine - til venstre er William for 7 år siden, til høyre er Edvin i dag, med den samme genseren og den samme leken! William var mye større som baby enn Edvin så han var en del måneder yngre da genseren passet ham. Og ulike kameraer gjør at fargen deres er så forskjellig, tror de i virkeligheten er mer like. Men alle sier de er SÅ like! Er de det da? Er ikke så flink på å se sånt! Men de er laget med samme oppskrift!
Vis vedlegget 128479
Nei jeg syns ikke de var like.
Men søsken like var de;) søte begge to;)

Så store de er! Herremin, som tiden flyr. :)
Ganske søskenlike når man ser dem sammen slik de begge er nå ja. :)

Back
Topp