Fotmassasje...?

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Jeg leste nettopp om fotmassasje ifbm start av fødsel.. For noen dager siden hadde jeg flere sterke kynnere om natten.. Og når jeg tenker over det fikk jeg litt hard fotmassasje av mannen den kvelden :)
-Noen som har noe erfaring med at det kan sette igang rier?

Jeg leste nettopp om fotmassasje ifbm start av fødsel.. For noen dager siden hadde jeg flere sterke kynnere om natten.. Og når jeg tenker over det fikk jeg litt hard fotmassasje av mannen den kvelden :)
-Noen som har noe erfaring med at det kan sette igang rier?
Jeg må bare si først at jeg ikke har peiling sånn egentlig, men det finnes jo et hav av akupunkturpunkter og liknende under foten, så det er nok ikke umulig, men mer sannsynlig at det gir kynnere enn rier.

Ja, mistenker vel at det kun kan sette igang rier hvis man allerede er moden.. Og at sammentrekninger før det evt bare er tullerier:sour:

Sniker.
Det er noen punkter på leggene som det sies kan starte fødselen.

Ja, mistenker vel at det kun kan sette igang rier hvis man allerede er moden.. Og at sammentrekninger før det evt bare er tullerier:sour:
Det er som regel bare tullerier man klarer å provosere frem, ja:shifty: De ekte riene kommer når de kommer uansett

Jeg skal til fotpleie på mandag, uke 37+2 da, så hun må gjerne massere fram litt rier så lenge de blir aktive :joyful:

Jeg skal til fotpleie på mandag, uke 37+2 da, så hun må gjerne massere fram litt rier så lenge de blir aktive :joyful:
Spørs om hun har den rette kunnskapen:-)

Back
Topp