Fotmassasje

tingeling1990

Glad i forumet
Hei! Mamma og pappa har kjøpt seg en fotmassasjemaskin.. en putter bena inn i og så knar den.. rister ikke eller har ikke noe fanzy lys, den bare kniper.. i bruksanvisningen står det at gravide ikke skal bruke den.. hvorfor kan vi ikke det?:s den maserer jo bare bena :s

Tror jeg har hørt det er noen triggerpunkter under beina som kan sette igang fødsler. Feks så er det ikke mulig å få fotmassasje på spa når man er gravid.

Jeg hadde ikke turt å bruke den hvis jeg var deg. Vi har soner i føttene våre som er i kontakt med kroppen vår. En veninne av meg var på fotsoneterapi og hun som holdt på visste ikke at hun var gravid, da hun fant ut av det slapp hun føttene og sa det er farlig for gravide. Veninnen min fikk blåmerke på foten akkurat på den sonen som går til livmoren , og kort tid etter spontanaborterte henne. :(

Det er tryggepunkter under derfor er det ikke bra med massasje hvor en trykker hard og på sonene som burde ikke. Men lett stryking over med god krem kan en få. Bare deilig og behagelig

Tror jeg har hørt det er noen triggerpunkter under beina som kan sette igang fødsler. Feks så er det ikke mulig å få fotmassasje på spa når man er gravid.
Jeg skal på spa neste uke, der er det fotmassasje med i "snart mamma" pakken jeg skal ta? :eek:

Jeg er egentlig litt overbevist om at det der er bare tull, jeg. Hvis jeg har vondt i føttene kommer jeg til å få mannen til å kna/smøre dem, med god samvittighet.

Jeg er egentlig litt overbevist om at det der er bare tull, jeg. Hvis jeg har vondt i føttene kommer jeg til å få mannen til å kna/smøre dem, med god samvittighet.
Fotmassasje/smøring fra mannen pg en sånn maskin kan ikke akkurat sammenlignes.. Ingen grunn til å ha noe annet enn god samvittighet over det :)

Jeg får fotmassasje av partneren min hele tiden :) veldig digg!

Back
Topp