Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger, den så bra ut! Apotek vare?
Jeg har den er veldig fornøyd! Kjører på (lenger enn det som står anbefalt) og smører med fet krem etterpå.
Hvis den skal ta mye er det bare å kjøre den frem og tilbake på samme sted lenge. Må bruke den noen ganger for at det skal bli helt bra, men den er mye bedre enn andre fotfiler jeg har brukt.Pga graviditeten har eg fått EKSTREMT mykje hard hud på eine foten. Tar den mykje? Eller må ein bruke den ofte?
Det beste tipset for å få babyføtter er å smøre tykt lag med krem, ta på brødposer/plastposer og knyt igjen. Ha på i noen timer= silkemyke føtter
Har du prøvd? Jeg trodde heller ikke det skulle hjelpe på mine harde hæler men det funket supertIkkje når ein har så sjukt lag med hard hud som eg har no.... Da er det kun ein ting som gjelder, og det er å skjæra det vekk evt fila det vekk. Så kan eg ta krem for sluttresultatet.
Har du prøvd? Jeg trodde heller ikke det skulle hjelpe på mine harde hæler men det funket supert
Ok.. ta en tur til fotpleier! Det fortjener duJapp, er så mykje