Fotfil

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Nokon som har denne? Fornøyd eller ikkje?
ImageUploadedByBV Forum1429815594.170997.jpg

Jeg har den :) er veldig fornøyd! Kjører på (lenger enn det som står anbefalt) og smører med fet krem etterpå.

Jeg har den :) er veldig fornøyd! Kjører på (lenger enn det som står anbefalt) og smører med fet krem etterpå.

• Liker
Reactions: EJ

Pga graviditeten har eg fått EKSTREMT mykje hard hud på eine foten. Tar den mykje? Eller må ein bruke den ofte?

Jeg har den og er veldig fornøyd. Gjør som Gitte og bruker den lengre enn anbefalt. Det som er så fint er at den aldri tar for mye så du får aldri vondt. Jeg var hos ei i fjor som tok alt for mye og jeg kunne nesten ikke gå etter det, så det er virkelig ikke å anbefale :o
Bruker den på kvelden, smører med krem og sover med sokker hele natta så kremen får gå inn i føttene :) jeg har måttet bruke den mer enn vanlig nå som jeg er gravid, men ikke overdrevet mye :)
Har den vanlige filen, men tenkte å prøve den nye som har kommet også, for å se om det er noen forskjell.

• Liker
Reactions: EJ
Pga graviditeten har eg fått EKSTREMT mykje hard hud på eine foten. Tar den mykje? Eller må ein bruke den ofte?
Hvis den skal ta mye er det bare å kjøre den frem og tilbake på samme sted lenge. Må bruke den noen ganger for at det skal bli helt bra, men den er mye bedre enn andre fotfiler jeg har brukt.

Det beste tipset for å få babyføtter er å smøre tykt lag med krem, ta på brødposer/plastposer og knyt igjen. Ha på i noen timer= silkemyke føtter:)

Det beste tipset for å få babyføtter er å smøre tykt lag med krem, ta på brødposer/plastposer og knyt igjen. Ha på i noen timer= silkemyke føtter:)

Ikkje når ein har så sjukt lag med hard hud som eg har no.... Da er det kun ein ting som gjelder, og det er å skjæra det vekk evt fila det vekk. Så kan eg ta krem for sluttresultatet.

Vil spandert meg en time til fotterapaut om det var veldig ille. Jeg elsker å gå til fotterapaut. Føles som jeg får nye føtter :D

Ikkje når ein har så sjukt lag med hard hud som eg har no.... Da er det kun ein ting som gjelder, og det er å skjæra det vekk evt fila det vekk. Så kan eg ta krem for sluttresultatet.
Har du prøvd? Jeg trodde heller ikke det skulle hjelpe på mine harde hæler men det funket supert:D

Eg har ein liknande modell og likar den ikkje. Fekk meir hard hud etter at eg begynte å bruke den. Og den "flisa" opp huden på eit vis, veit ikkje heilt korleis eg skal forklare det, men enda opp med at eg fekk sår. Dette var modellen som kom før den på bildet trur eg, så det kan jo hende den der er bedre.
Anbefaler å gå til fotpleier først, så holde det ved like med å smøre beina om kvelden. Det er faktisk også viktig å smøre leggene så fotpleier til meg:)
Evt kun prøve med cracked heel cream i eit par veker, den virkar:)

Jeg har en lignende fra Elkjøp. Har hatt den i to år, enda ikke kjøpt ny refill. Selvom eg kunne gjort det snart, med en grov fil går det raskere:-)

Back
Topp