fotballkamp på termin??

snappi

Elsker forumet
sorry at den er litt lang, men trenger deres synspunkter: har termin i morgen, og har lyst til å gå på fotballkamp (tippeligaen). Samb. mente først det ikke var lurt pga alle menneskene, trengsel osv, men kampen er på ullevål så jeg tror ikke det blir så veldig trengsel, har aldri opplevd det der hvertfall. Han synes det er greit at vi drar nå, men mamma har blitt helt "hysterisk" og prøver å finne på uendelig mange unskyldninger for at jeg ikke skal dra.. Hva synes dere??? det kan jo enda være 2 uker til jeg føder, og jeg må vel få lov til å leve?? hva ville dere gjort?? tatt sjansen og dratt??

Svært få som føder på termin datoen, så hvorfor ikke?
Må få lov til å nyte dagene..  :)

om fødselen skulle starte, så er det ikke lange veien til sykehuset, regner jeg med....
Ta med baggen i bilen og kos deg [:)]

Så lenge du føler deg i fin form og har lyst, ser ikke jeg noen grunn til at du ikke skal dra.. Kos deg på kamp du, dere er jo to stk der uansett..[:)]

jeg sier; dra! Om noe skulle skje, så skjer det ikke på to minutter, og dere rekker fint å komme dere ut fra stadion igjen. Derfra er det jo bare et par minutters kjøring til nærmeste sykehus

Kos deg på kampen du!

takker for støtte.. da vet jeg at jeg ikke er alene om å synes det er greit å dra på kamp på  termin[:)]

er  du i form så bare dra, der er det jo amulanse og greier, så skjer det noe kommer du deg kjappere på sykehuset enn om du er hjemme[:D] husk tom henning[;)]

Back
Topp