Fotballfrue?

Ebleskråtten&gutta

Glad i forumet
Hva synes vi om fotballfrue Caroline Berg Eriksen? [8D]

Ingen?? [:D]

Tjash, leser bloggen hennes fast ihvertfall, hehe..

Vet ikke om jeg har så mange tanker om henne jeg, men leser ihvertfall bloggen [8D]

Leser bloggen hennes hvertfall. Ikke fast, men nå og da[:)]

Er nok ikke ei jeg ser for meg jeg hadde passet sammen med, litt for dollete for min smak. Men liker at hun virker fornuftig og "skikkelig" liksom[:D] I motsetning til mange andre kjendisbloggere[;)]

ORIGINAL: LillianneLie

ORIGINAL: Tjukkaaa

er det hun pittelille som kler seg som dronningen?[8D]

Hehe, ja![:D][:D]

Hahah. Da her jeg ingen formening. Jeg gidder ikke å lese sånne blogger - det finnes for mange av de. Så det eneste jeg har sett av hun er når jeg trykket meg inn på linken til bloggen hennes og så en petite, søt "dame" i dronningsantrekk[8D].

ORIGINAL: LallePalle

Jeg syns hun kommer med mye fornuftig. Skriver bra. Tøff stil. Noget tynn, får lyst til å stappe i ho boller og brus, så hun legger på seg litt. Tar bloggen på alvor.

Nesj, jeg liker å lese bloggen jeg [:)]

Hva med deg HI?

Jeg er enig med deg!
Men likte bloggen hennes bedre når hun hadde den på blogg.no [:)]

Synes Caroline er ei herlig jente jeg! :) Veit hvem hun er fra tidligere, har gått på samme skole som hun (jeg er noen år yngre), og hun er sånn hun er! :)

Har ikke tid til å lese blogger, men det lille jeg har lest virker jo litt morsomt.
Men hun er jo en pinne.
Jeg gikk i klasse med mannen forresten [;)]

syntes hun er en flink blogger[:)] leser den ca annen hver dag, liker stilen hennes[:)]
syntes hun er tøff som tør å kle seg så fint, med janteloven over alt[:)]

virker også veldig fornuftig som noen andre her skrev!

Jeg liker henne utolig godt...følger bloggen hennes.
Hun er en super flott jente og jeg syne hun har en vakker figur som er veldig feminin[:D]
Kle seg kan hun også[:D]

JA, JEG SER OPP TIL HENNE!!!

Back
Topp