Jada, jeg har heller ikke fått på meg de vanlige buksene mine (og de er lave) siden sånn uke 7-8, men om man synes gravidbukser er stygge og man ikke er av de heldige som fortsatt passer i vanlige bukser, så kan man jo fint gå i kjole, skjørt, tights og tunika etc. Jeg har knapt gått i bukse etter jeg ble gravid. Så jeg synes ikke det er trangsynt å si man ikke trenger mammabukser. Å si at man bare kan gå i vanlige bukser i stedet ville derimot være litt trangsynt. Mine bukser sluttet å passe før jeg hadde lagt på meg et gram.
Klart hun risikerer å få noen wake up calls, jeg har fått mange, ingenting ble som jeg trodde og forvnetet i dette svangerskapet :/ Synes bare ikke noe om denne latterliggjøringen og at det virker som folk omtrent håper hun blir tykk, får plager så hun ikke får trent, får et kolikkbarn så hun ikke klarer å stelle seg selv eller huset etter fødselen etc. (Sikter ikke nå til deg, men en generell tendens på flere forum). For mange går et svangerskap helt fint, og det må jo være lov å planlegge ut i fra at ting går bra.
Jeg trodde forøvrig ikke jeg skulle trenge gravid-topper, for har jo mange veldig elastiske topper. Men de blir jo
alt for korte foran! Elsker gravidtoppene mine