Fotballcup i dag! *bilde*

MeMyself

Forumet er livet
❤️Mailykke 2022❤️
Har vert med på "gatecup" i dag! Holder på å døøø! Vondt i hele kroppen! [:-][X(]
Spiller fotball sånn ca èn gang i året, så formen og talentet er deretter.. [8D]

Vi tapte alle tre kampene, men det viktigste er vel å delta..? Og å vinne festen på lørdag...? [8D][:D]

Trenger vel ikke å skrive hvem som er meg.... [8|][8D]

*poff*

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hahahahah! konge "drakt" du har på deg også!!!

Nice, sant?! Tema vårt var liksom "80-tallet".. [:D][:D][:D] Fikk noen rare blikk av en eller annen grunn... [8|]

Må legge til at jeg måtte FYLLE BENSIN på veien hjem, i DEN outfiten! [:-][X(]

ORIGINAL: MeMyself

Nice, sant?! Tema vårt var liksom "80-tallet".. [:D][:D][:D] Fikk noen rare blikk av en eller annen grunn... [8|]

Men du kler jo den stilen driiiitgodt (som alt annet - men det er en annen sak)![:D] Sikker på at du ikke har startet opp en trend med å vise deg frem i byen sånn?[8D]

Plutselig om to uker begynner du å se flere jenter sånt kledd hohohohoh!

HERREGUUUUUUD! Memyself?! har jeg husket å betale deg?!?![&:][&:][&:][&:] Det føles som at jeg ikke har gjort det plutselig[&:][&:][&:][&:]  Im on it! NOW!

HERREGUUUUUUD! Memyself?! har jeg husket å betale deg?!?![&:][&:][&:][&:] Det føles som at jeg ikke har gjort det plutselig[&:][&:][&:][&:]  Im on it! NOW!

Det aner eg faktisk ikkje.. [8|] Har ikkje sjekket... Stolte liksom på deg!! [>:][>:][>:][8D]

Går heeelt fint! Om du har glømt det altså...

Men du kler jo den stilen driiiitgodt (som alt annet - men det er en annen sak)![:D] Sikker på at du ikke har startet opp en trend med å vise deg frem i byen sånn?[8D]

Plutselig om to uker begynner du å se flere jenter sånt kledd hohohohoh!

Takk takk, men hååper virkelig ikke at den stilen blir en trend! [:-][&:][:D] 

Det aner eg faktisk ikkje.. [8|] Har ikkje sjekket... Stolte liksom på deg!! [>:][>:][>:][8D]

Går heeelt fint! Om du har glømt det altså...

Ja nå skammer jeg meg ordnetlig altså[&:] så teit å bare "stikke av" uten betaling liksom[&:][&:][8D]

Men da bør det være i dine hender iløpet av par dager hvis jeg overfører nå sant?[:D]

Naiiiis[:D]

HOT MAMA! ser ut somom dere hadde d kult...[:D]

WOWSAAAA - vi snakker en hot mamma fotballspiller da gitt!! SNAKK OM [:D][:D][:D][:D]

Smashing. [:)]
Så morro ut.

ORIGINAL: *Skjønningene*

ORIGINAL: Charaina

Naiiiis[:D]

å for en kropp [:o]

[;)]

hahaha... Vant dere da??

Ble du like skitten som sist gang? Mener å huske at det var du(av mange[8D]) som var full i søle etter kampene

nå trodde jeg det hadde klikka for deg[8D][8D][8D]

KNALLSTILIG 80-TALLS BERTE!!!!! [:D][:D][:D]

Og hele turneringen høres såå moro ut[:D]

ORIGINAL: ..christine..

hahaha... Vant dere da??

Ble du like skitten som sist gang? Mener å huske at det var du(av mange[8D]) som var full i søle etter kampene

Vant!? Vant på humøret vertfall.. [8D] Men tapte alle kampene.. [X(][:D]

Spiller på krøllgress, så ingen søle.. [:)] 

ORIGINAL: Vand

nå trodde jeg det hadde klikka for deg[8D][8D][8D]

KNALLSTILIG 80-TALLS BERTE!!!!! [:D][:D][:D]

Og hele turneringen høres såå moro ut[:D]

Klikka for meg!? Hvordan kan du tro det!? [:o][8D] 

He he.. Gøy var det vertfall!! [:D]

Back
Topp