Fotballavgift

Kengu

Forumet er livet
VIP
Dere som har barn på fotball
Hvor mye betaler dere i avgift i årwt?
 
Har ingen barn på sånt enda Men har sjekket litt priser. Var mange forskjellige etter alder og hvor mange ganger i uka man skulle være med osv. Husker ikke prisene men jeg husker jeg gikk sjokk og håper de ikke vil gå på fotball
 
Eg har ingen barn som går på fotball, men nokon her inne må vel ha erfaring?
 
1300 kr per år. Men da kan de også gå på turn, styrketrening, all trening osv i tillegg og vi betaler ikke noe mer. En avgift per barn uansett hvor mange aktiviteter barnet går på innad i klubben.
 
Mener å huske det var 1500 for en sesong. Da får de ball, og låner drakt for sesongen.
Men nå er det bygget hall også, så vet ikke om det blir det samme nå
 
Betaler 8.390 kr/år for fire ukentlige treninger og akademi. Det inkluderer også deltakeravgift på noen cuper. Får fradrag for 5000 kr som er akademikostnaden (akademi begynner kl. 15 og regnes dermed som en form for barnetilsyn ). Gutten min er på et satsningslag og trener også utenom årgangstreninger og akademi. Er på et par cuper i utlandet per år der det er uttak (og derfor kun noen få som får reise). Er kostbart, men i forhold til klubber vi sammenligner oss med er kostnadene lave . De som ikke vil trene så mye, to ganger per uke, betaler 1.800 kr/år. De trener innendørs vinterstid, mens sønnen min trener ute hele året.
 
Betaler vel 1300 for ungdom. Tror det var 800 når hun spilte barnefotball.
 
Back
Topp