Fotball....

Lykke!

Forumet er livet
Flere enn meg som har helt fotball gærne gubber å da mener jeg helt idioter[:@] her i huset er det bare fotball og fotball...så nå tror jeg at jeg har lært  det meste om regler osv.

Her å.. e dritlei!!!!!!!!!!!!
Har fått opp tv på hobby-stua og jaga ham opp dit... e møkklei fotball...på tv ihvertfall.[:'(]

Ja gubben min gikk likesågreit ut å kjøpte ny tv eller flatskjerm......før fotball vm...syns vel han trengte ny tv[:@] ( den andre begynnte å bli gammel da)

Fikk opp en ny flott stereobenk og hjemmekino-anlegg her.... Så pengene fly ut vindu, men bli kjekt å se en film en gang jeg skulle få tid!

Her er det jeg som ser på fotball[:-]

Hihi.. jaja.. sånn kan det også være. Liker helst å spille sel jeg da.

hehehe...akkuratt sånn er det her også gubben mente jeg var tv slave[:D]  pga frustrerte fruer og div men hvem i huset her er tv slave? hehe.....det verste av alt er at nå har jeg sett så mange kamper at jeg syns det begynner å bli kult da har jeg sett noen

Du aner ikkehvor heldig du er[:D]

ORIGINAL: elizz

Ja gubben min gikk likesågreit ut å kjøpte ny tv eller flatskjerm......før fotball vm...syns vel han trengte ny tv[:@] ( den andre begynnte å bli gammel da)
her å ble d kjøpt flatskjerm før vm,,, e såååååå lei fotball no!!!!

Jeg er glad mannen min ikke er fotballfan og det er ikke fotball på tv hos oss, jippiiii men hver gang pappa er på besøk så må vi se på fotball...

Back
Topp