Fotball nå, ikke lurt?

Vintermamma4

Andre møte med forumet
Hei jenter :-)

Jeg har et lite dilemma om dagen. Som sommeravslutning på fotballen til sønnen (11-åringer) skal de ha kamp mot mødrene sine. Dette er på fredag og da vil jeg være 7 uker og 6 dager på vei. Til vanlig hadde jeg likt dette, fotball er jo veldig gøy! Men nå er jeg usikker....
Jeg har ikke svart skikkelig på om jeg blir med eller ikke, jeg er den yngste mora på laget, og alle der vet at jeg er tidligere fotballjente også, så det forventes litt tror jeg, om dere skjønner........ Redd de skal syns det er rart av meg å ikke være med :-/ Uff, legger jeg for mye i dette tro??

Er det farlig, eller hadde dere stilt opp? Dumt å ta sjansen kanskje?

Jeg tror nok jeg hadde vært med, det blir vel ikke sklitaklinger og røde kort for farlig spill i denne kampen ;) I såfall så får du bare ta det litt rolig :)

Jeg hadde nok stilt opp, men passet ekstra godt på at jeg ikke fikk en ball i magen ;)
De skal jo sitte ganske godt fast inni der, så bare man tar litt ekstra hensyn så er man nok trygg :)

Ja, det tenker jeg også. Sikkert farligere når man er lenger på vei, når magen stikker ut ;-) Det er mannen min som er treneren, så han vet, hihi ;-)
Syns det er vanskelig å skjule for venner også jeg. Vi er noen vennepar som pleier å møtes på lørdager for å spille fotball (veldig sånn morofotball med alle barna, men veldig god trim), og de siste par gangene har jeg passa på å ha en unnskyldning. Uff, ikke enkelt, føler de skjønner noe ;-) Var med da jeg var 5 uker på vei, men da fikk jeg så vonde stikninger i siden av brå bevegelser, så etter det har jeg lurt meg unna;-) Vært i elendig form også....

Hvorfor i all verden kan du ikke være med? Du har en liten prikk inni livmoren din langt inni kroppen godt beskyttet bak skambenet, hvis det er slag mot magen du er redd for...?
Ellers er det jo bare å si at du ikke er helt i form så vet ikke om det blir veldig store prestasjoner den dagen ;)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Jeg er aktiv som bare det jeg, går bratte fjellturer og løper og herjer det jeg orker :) tror det er bare bra, så lenge man har i bakhodet at man skal være pittelitt mer forsiktig enn normalt.

Termin 11. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Du kan fint spille fotball nå.
I ene gravidblekka jeg fikk av legen står det: "Etter de første tre månedene fraråder vi ballspill og andre kontaktidretter der du risikerer å få slag mot kroppen"
Så enn så lenge er det bare å spille så langt du orker. Lytt til kroppen..

Det er bare å spille hvis kroppen sier ja.. les at du ikke kaster opp/ besvimer..

kos deg på kamp.
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Back
Topp