fotball mage

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
hehe [8D] fant et bilde av meg med gravid mage... det var vel en uke før termin...

haha... ja det var virkelig en rund fotball [:D]
men så frisk og fin du så ut da.. jeg så jo bare fæl ut på slutten..

oiii da, den så utrolig tung ut[:D] men fin gravid mage....

fiiin mage du hadde[:D]
jeg vil også ha sånn...

Flott mage!!![;)]

fin mage du hadde!! jeg hadde kun små mager jeg [:@] [:D]

Flott magen din. Skikkelig rund ja!![:D]

Ja, skikkelig flott, men gud så tungt det ser ut! Det er jo et under at du ennå er i live[8D] Men en ting.. Hvor er strekkmerkene dine da??? [8|][:-][8D]

Sånn mage har nesten jeg også... men ikke så stor enda.. men den vokser vel litt til før termin...

WOW for en fin og plettfri mage! Vil ha sånn jeg også![:D]

Å så fin å rund mage du hadde da[;)]

åååhhh, så fin mage! Den var skikkelig nydelig [:D]

ORIGINAL: lindaen

Ja, skikkelig flott, men gud så tungt det ser ut! Det er jo et under at du ennå er i live[8D] Men en ting.. Hvor er strekkmerkene dine da??? [8|][:-][8D]

hadde MANGE MANGE strekk merker på magen [:@]

Hadde du? De sees jo ikke, det ser bare ut som om du har helt perfekt mage!

hehe [:D] takk den var veldig tung da, men det gikk jo bra [:)]
var på skolen og besøkte gammle klassen min når det bilde ble tatt og da var den en lærer som dulta borti meg bak fra (hun så meg ikke ) og da holde jeg på å velte fram over heldig vis så gikk jeg ved siden av vennina mi sånn at du tokk tak i armen min [;)]
hehe det måtte ha vært et morsomt syn [8D]

dem syns ikke på bilde nei, men hadde mange mange [:'(]

Jeg har også mange mange, men jeg kan ikke lenger ta bilde hvor magen titter fram.. De er OVERALT!

[:@] hater strekk merker [:@] vet dere hva dere får da? kan jo tyde på jente [:)] men det er ikke alltid sånne ting stemmer da. stemte ikke på meg, jeg hadde veldig spiss mage og det tyder på gutt, men fikk a lita jente

Jeg hater de også.. I disse hormonelle tider har jeg grått over de mer enn en gang! Ja, vi vet, men det er hemmelig[:D] Ja, du hadde jo skikkelig guttemage da! Jeg har fått høre at jeg har begge deler så jeg tar det med ei klype salt[:)]

Back
Topp