fotball int?

jas

Forumet er livet
siden det nærmer seg sesongslutt, og mange spennende kamper igjen, så er jeg veldig inn i dette [:D]
Lurte på hvor mange av dere som er int i fotball? Regner egentlig med at det er svært få av dere...hehe [:D]
Hvilke lag holder dere med da??

Jeg er da Vålerenga entuiast!!!! Syns det er ordentlig gøy å dra på kamper, og få med meg den gode stemningen det er på stadionen... Får ikke samme følelse av å se på hjemme akkurat [8D]

Kos og klem fra lille meg [;)]

hei hei[:)]

jeg er interessert i fotball, men har nok ikke fulgt med så mye nå de siste årene, blitt mindre nå som jeg ikke spiller selv lenger...

jeg må vel si at jeg holder med HAM-KAM jeg da, siden jeg egentlig kommer fra hamar[:)]

savner faktisk å spille litt selv innimellom, og ja helt enig i at det er mye mer morro å se det på stadion enn på tv, er gøy med den stemninga spesielt når det er masse folk på kampene...

LSK HER[:D]

Vi æ gule, vi æ svarte, 11 mann me bein a stål!!! HEIA START!!!

Er vel det man kaller medgangssupporter, men så hele kampen når Start banka Vålerenga forrige søndag!!!! Hehe... Men er jaffal mer interessert nå enn ifjor på denne tida.[:)]

JA!!! jeg blir skikkelig gira når jeg kommer meg på stadion!!Det er eksrta kult når det er mange som du skriver!
Når det er nesten fult på Ullevaal er det helt utrolig å være der!!

Det er vi som er best uten TVIL!!! HEIA TIL!!!

hmmmm vi får se da åssen det går trine82, tror ham kam vinner jeg da... he he[:)]

Jeg får heie litt på HamKam i dag jeg da sånn at Rosenborg havner under TIL igjen!!!

Samboeren min heier på RBK, så jeg håper de vinner ellers blir han så utrolig gretten når han kommer hjem..hehe....

ORIGINAL: Nahemah

Liten tøff og smart, født kanarifugl så klart[:D][:D][:D]

signerer på den [:D]

Heia Moss1divisjons her. Men kommer nok til å rykke opp *omtimist*
Er på alle mossekampene hjemme. Samboer med en som elsker fotball. i 1div. er det bare sååååååååå spennende nå.
Hvem møter i vi i kvalikk hvis vi kommer ditt? *håper på frdrikstad*Hehe.

Ellers synes jeg START har gjort det helt topp i år, og fortjener virkelig Gullet :)

Bra trener som virkelig ha gjort sine spillere veldig dyktige!
Enga er ikke min stil. Er det verlikelig noen av de som spiller der som er fra Oslo? *ler* Liker heller ikke håret til han Kjetil.

Back
Topp