Fotbad....

fano

Gift med forumet
Jeg har hørt at og ta fotbad kan sette i gang en sikulasjon i kroppen som er positivt om man prøver og bli gravid. Men det jeg lurer er på når man skal begynne med det? jeg har nemlig fått lånt meg et helt nytt sånn fotbad med bobler og masasje og greier [:D] jeg minnes og huske at man skulle begynne når man hadde satt inn egg, men kan det ha noe og si på stimulering av produksjon av egg? hehe[:D], spør om mye rart her ser jeg[:D]  er det noe mer man kan tilføre kroppen for at spiren letters skal feste seg? noe som gjør livmoren til et bedre sted og være? jeg har en god del igjen av babyklistret, skal jeg begynne med det dagen etter eggutak? man blir litt panisk når det er det siste forsøket mitt, huff.....alle råd mottas med stor takk [:D]

Du kan starte med fotbad og ta det sånn andver dag eller når du orker når du starter med sprøytene, o du stopper med fotbad sånn 7-8 dager etter egguttak, det har ikke så mye hensikt etter at egget har festet seg eller ikke klart det.
Men ikke la dette bli en stressfaktr, dette skal være avslappendes, så ta det når du orker.....[;)]

Har hørt at dette kan hjelpe på eggproduksjonen, ikke for å få flere men at flere av folikklene blir av samme størrelse slik at de kan brukes og de skaffer deg modne egg til uttak.
Det var slik jeg forstod det........

Men de som har alt for mange egg så er det lurt å vente til etter eggutak, slik at man ike blir overstimulert, dette med henblikk på de som har - å hjernteppe ikke endo men p.....du hvet hva jeg mener de som har for mange små egg og sliter den vegen ........

Ellers er det bra for blodgjennomstrømningen i livmoren, dette er bra for at livmoren skal greie å bære frem et egg, dvs at et egg skal kunne feste seg....

Har aldri vært overstimulert og har heller ikke har veldig mange modne egg de har fått ut, så da satser vi på og ta litt fotbad [:D] veldig greit at du kan så mye altså, hihi [:D][:D][:D][:D] jeg har aldri tatt sånne fotbad så jeg gleder meg litt [:D] men det er ikke noe annet jeg kan gjøre nå i forkant eller når egget/eggene er på plass?

Vi har egen topptråd for hva vi kan gjøre i rugeperioden, var det noen tips før også kanskje husker ikke.

Back
Topp