Fotbad

Lille Hilde

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Høsthjerter 2017
Samboeren kom hjem med massasje fotbad til meg i dag, og jeg gledet meg til å ta det i bruk. Men på bruksanvisningen står det at gravide bør rådføre seg med lege før man tar i bruk apparatet. Seriøst? Noen som vet hvorfor og hva som eventuelt kan skje?

hmm. ville satt føttene i vanlig fotbad uten massasje for sikkerhetsskyld. aner ikke hvorfor nei.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tru om det har noe med vibreringen å gjøre? Eller enkelte trykkpunkter umder foten som kan påvirkes på diverse måter. Vet jo de masserer plasser umder foten ved hodepine f.eks. eller akupunktur.

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Sikkert fordi produsenten er amerikansk, og er livredd for å bli saksøkt dersom noe skulle skje - og kvinnen en gang har brukt fotbadet deres? :p Nei, jeg aner ikke. Hvis fotsoneterapi av livmorpunktene er SÅ effektivt at man ikke kan bruke fotbad så hadde vel ingen gravide gått overtid i dag... Høres merkelig ut altså.

Er det feil at kjæresten kasserer føttene mine med hudkrem og da? :b vettu, det der ville jeg ikke bekymret meg så mye for.. Føles det ubehagelig så slutter du:)

Det er punkter på føttene som ikke skal stimuleres tror jeg. Jeg satt i gang fødsel med fotsoneterapi sist.. :o men da skal det jo trykkes veeeeeldig hardt.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Nå ble jeg litt usikker på om jeg tørr å ta det i bruk :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg ville tatt fotbad på den gode gamle måten; bøtte med grønnsåpevann! ;)

Nå ble jeg litt usikker på om jeg tørr å ta det i bruk :/

Du trenger jo ikke sette igang massasjefunksjonen :D
Fotbad er godt uansett. og gi din kjære en stjerne i boka fra meg ;)

Jeg hadde tatt det i bruk, og kuttet ut hvis det kjennes vondt... Seriøst noen ganger synes jeg folk overdriver hva gravide ikke kan gjøre...

Sent from my iPhone using BV Forum

Da skal jeg ta meg et fotbad i dag uten massasjefunksjonen på med god samvittighet :D

Sist gang jeg gikk gravid brukte jeg fotbad med vibrering og infrarød flere ganger. Jeg gikk en uke overtid :) aldri hørt om før.

Høres digg ut :-) snill kjæreste du har :-)
Er mye vi gravid ikke skal...Alle fraskriver seg ansvar når det gjelder slik :-)
Legger merke til det på leker og bøker til barn og..der ikke noe kan løsne..men er ikke for 0-3år..livredde :-P Sikkert litt samme med det du har da..at det kanskje har skjedd ei og så trur de det skjer med alle :-P

Fikk eg og lyst på fotbad :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så snill kjæresten og så ikke kunne bruke.... Kos deg uten massajen først og kanskje prøv deg frem litt:)

Back
Topp