Fotavtrykk i gips

Mirus

Forumet er livet
Vet det er flere sider man kan kjøpe dette på, men kommer ikke på noen i farten. Så hvor kan jeg kjøpe det? [8|]

Selvfølgelig! Takk for svar. [:)]

Jeg har kjøpt sånn fot og hånd avtrykk på en hobby butikk, men skjønner jo ikke åssen jeg skal sette det sammen..[:-] hehe[8D]

Jeg kjøpte også sånn sett... Å herregud for en jobb!! [:@] Først må man lage form som skal være NØYAKTIG så stor som ramma som er med. Måle, klippe og tape sammen en sånn firkant. Så må man lage trolldeig, så få den trolldeigen opp i formene UTEN at den ræva plasten bøyer seg så mye som en millimeter, Også skal jo trolldeigen helst ikke ha dine håndavtrykk da.... Men det er jo ikke akkurat så lett siden man må klemme deigen på plass... Så er det å ta den lille sine føtter og hender og trykke ned i trolldeigen. Ikke så veldig vanskelig. Også... Gips oppi formene.... Mhm... Og du har jobba og strevd og målt og tapet for at de formene skal bli perfekte! Og i det gipsen kommer oppi så er det selvfølgelig ikke tett!!! [:@] Men den stivner ganske fort, så ble ikke så mye søl. Og da det endelig er tørt, så tar man da ut avtrykket... Såååå fint (med litt finger-og håndavtrykk av deg)! Også passer ikke de jævla avstøpningene i ramma!!!! [:'(] "Bruk sandpapiret til å jevne kantene slik at avtrykket passer" står det i bruksanvisningen... Ja jøss!! Burde vel hatt vinkelsliper her i huset! Så jeg ga opp, og nå ligger avtrykkene fortsatt på kjøkkenet...
Lykke til jenter! [8D]

jeg har kjøpt på babycare.no
nesten sånne som linken over,men med både hånd og fot avtrykk.
kjøpte til snuppen og, kjempeenkelt og fint![:)]

Back
Topp