Fostimon

kathe84

Glad i forumet
Erfaringer noen?

Bivirkninger?

Starter på denne i kveld:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har nettopp hatt runde med fostimon. Jeg ble svimmel og kvalm av den... Men sikkert individuelt d. Litt pga den at jeg tok ut sykemelding... Men håper du slipper unna det :P Masse lykke til. Hvor stor dose tar du da? Jeg tok 375... Max dose, men har veldig lave eggreserver :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

150. Har nettopp stukket. Litt styr med den blandingen, men blir vel bedre på det tenker jeg :)

Har nettopp hatt runde med fostimon. Jeg ble svimmel og kvalm av den... Men sikkert individuelt d. Litt pga den at jeg tok ut sykemelding... Men håper du slipper unna det :P Masse lykke til. Hvor stor dose tar du da? Jeg tok 375... Max dose, men har veldig lave eggreserver :P

Har du ny runde snart?

Nettopp ferdig med runde 2 på søskenforsøk. Så bare en runde igjen... Har fått satt inn ett begge gangene og ingen fryse egg inn. Hadde ett som ikke overlevde :( Har veldig vondt ved negativt forsøk, så vi fant ut at vi skal ta en liten pause før vi begynner med siste runde. Kroppen få komme seg litt :) Så kanskje om 3 mnd...

Er vi heldig så får vi til å lage baby naturlig selv, mange som lykkes rett etter forsøk ;)

Hvor mange forsøk har du hatt?

Dette er vårt første. Vi er så heldige å ha klart å fått vårt første barn naturlig, men pga lavt antall svømmere og litt dårlig bevegelighet får vi søskenforsøk. Håper selvsagt vi slipper flere men det vil jo tiden vise.

Jeg går på fostimon 150 nå og det går greit :) går på spray i tilegg og har gått på det i snart 4 uker så klarer ikke skille bivirkningene lenger.. :p kvalm, trøtt og sliten! Samme problem hos oss også med dårlige og få svømmere hos mannen men veldig fine prøver hos meg.. Så vi håper så inderlig at vi slipper en ny runde.. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jenta vår er naturlig hun også, kom rett etter forsøk da vi skulle igang med frys :P Håper på søsken snart.. Lei av denne ventinga..

Noen som har en teknikk på å åpne den "vannflaska"? Bare knuser - både når jeg har veit hendene og klypa:/

Noen som har en teknikk på å åpne den "vannflaska"? Bare knuser - både når jeg har veit hendene og klypa:/

Jeg klemmer ikke på klypa, bare knekker den rolig bakover! Mannen bare knuser den, men det er fordi han klemmer på klypa ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp