Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville ringt! Du hadde jo akkurat tissaHer er jeg igjen og lurer på det samme
Var på kino i sta. Tissa, tørket meg og skulle vaske henda. Så rant det masse, sånn at jeg måtte kaste jakka og løpe inn igjen.
Burde sikkert ringe å høre, Men det er ei uke siden jeg var på føden sist fordi jeg lurte
Kan det bare være tiss? Lukter jo ikke tiss. Noen som har opplevd det?
Har ganske regelmessige kynnere som tar litt tak nederst i magen, men ikke noe mer enn det.
Jeg ville ringt! Du hadde jo akkurat tissa![]()
Hehe jamen redd det var rester i «røret»
Gud så vanskelig dette skal være
![]()
Høres ikke ut som det var urin. Ble du våt igjennom? Hvor mye kom ut? Jeg ville ringt.
Ja ble det! Men kom liksom midt på og fremover. Går med bind nå, så får se. Forskjellen nå fra sist er at jeg har en del kynnere.
Høres ut som vannavgang da? Har du snakket med de på føden? Var det de som sa du skulle gå med bind?
Her er jeg igjen og lurer på det samme
Var på kino i sta. Tissa, tørket meg og skulle vaske henda. Så rant det masse, sånn at jeg måtte kaste jakka og løpe inn igjen.
Burde sikkert ringe å høre, Men det er ei uke siden jeg var på føden sist fordi jeg lurte
Har ganske regelmessige kynnere som tar litt tak nederst i magen, men ikke noe mer enn det.
Jeg ville ringt. Jeg opplevde noe av det samme, det var ikke mye men det var fostervann. Det luktet ingenting.
Jeg opplever noe lignende av og til, spesielt på kveldene av en merkelig grunn. Kan sitte lenge på do uten at jeg får ut noe mer, men kan komme mer hvis jeg står. Har ikke luktet på det da så vet ikke om lukt. Jeg leste at hvis det er vannavgang skal en ikke klare å «holde igjen», og det vil komme mer hvis en ligger da hodet ikke vil fungere som en «propp» hvis du skjønner. For min del er det bare ei lita bølle som er veldig glad i blæra mi, men er du usikker ville jeg bedt om en sjekkHer er jeg igjen og lurer på det samme
Ikke snakket med noen.
Men de ba meg om det sist uke nemlig. Og det ville være ganske vått etter en stund om det var vannavgang. Så prøver å ser litt!
Føler jeg overdriver om jeg ringer![]()