Fostervannslekkasje

Her også kjennes det litt mer fuktig enn vanlig. Bruker også innlegg :) Har tisset/skvettet på meg en gang. Da skjedde alt på en gang, kynner, baby sparket og jeg nøs samtidig :shifty: Merker stor forskjell på den tynne utfloden og urin :D

Jeg har hatt tyntflytende utflod en stund men det har bare vært en liten flekk. I dag våknet jeg til at det rant og når jeg gikk på do rant det enda mer. Jeg tenkte først at det var vannet som gikk men så roet det seg veldig. Det var samtidig for mye til å bare være utflod. Det har rent jevnt i hele dag, bare veldig lite. Utover dagen ble det mer og mer slim på papiret når jeg tørket meg. Jeg klarte ikke å slå meg til ro med at det bare var utflod så jeg ringte føden og ble bedt om å komme inn. Det viste seg å være vannavgang :) Så det kan være lurt å sjekke hvis det er mer enn vanlig og man er usikker. Jeg har alltid sett for meg at alt vannet går på én gang hvis det går men her har hodet laget en propp så det kommer veldig lite.

Her er jeg igjen og lurer på det samme :p
Var på kino i sta. Tissa, tørket meg og skulle vaske henda. Så rant det masse, sånn at jeg måtte kaste jakka og løpe inn igjen.
Burde sikkert ringe å høre, Men det er ei uke siden jeg var på føden sist fordi jeg lurte :p
Kan det bare være tiss? Lukter jo ikke tiss. Noen som har opplevd det?
Har ganske regelmessige kynnere som tar litt tak nederst i magen, men ikke noe mer enn det.

Var på kino i sta. Tissa, tørket meg og skulle vaske henda. Så rant det masse, sånn at jeg måtte kaste jakka og løpe inn igjen.
Burde sikkert ringe å høre, Men det er ei uke siden jeg var på føden sist fordi jeg lurte :p
Har ganske regelmessige kynnere som tar litt tak nederst i magen, men ikke noe mer enn det.
Jeg ville ringt! Du hadde jo akkurat tissa :p

Høres ikke ut som det var urin. Ble du våt igjennom? Hvor mye kom ut? Jeg ville ringt.

Ja ble det! Men kom liksom midt på og fremover. Går med bind nå, så får se. Forskjellen nå fra sist er at jeg har en del kynnere.

Ja ble det! Men kom liksom midt på og fremover. Går med bind nå, så får se. Forskjellen nå fra sist er at jeg har en del kynnere.

Høres ut som vannavgang da? Har du snakket med de på føden? Var det de som sa du skulle gå med bind?

Høres ut som vannavgang da? Har du snakket med de på føden? Var det de som sa du skulle gå med bind?

Ikke snakket med noen.
Men de ba meg om det sist uke nemlig. Og det ville være ganske vått etter en stund om det var vannavgang. Så prøver å ser litt!
Føler jeg overdriver om jeg ringer:p

Jeg ville ringt. Jeg opplevde noe av det samme, det var ikke mye men det var fostervann. Det luktet ingenting.

Jeg ville ringt. Jeg opplevde noe av det samme, det var ikke mye men det var fostervann. Det luktet ingenting.

Hmm.. vanskelig de greiene her.
Tenkte å se i natt om det skjer noe mer.
Ikke blitt noe mer i bindet heller.

Jeg opplever noe lignende av og til, spesielt på kveldene av en merkelig grunn. Kan sitte lenge på do uten at jeg får ut noe mer, men kan komme mer hvis jeg står. Har ikke luktet på det da så vet ikke om lukt. Jeg leste at hvis det er vannavgang skal en ikke klare å «holde igjen», og det vil komme mer hvis en ligger da hodet ikke vil fungere som en «propp» hvis du skjønner. For min del er det bare ei lita bølle som er veldig glad i blæra mi, men er du usikker ville jeg bedt om en sjekk:) heller en tlf for mye enn en for lite:)

Det har ikke skjedd noe mer desverre! Veldig spesiell opplevelse da :p så om jeg tisset på meg, så kan alt skje tydeligvis! Hehe :) kroppen er fin :p

Ikke snakket med noen.
Men de ba meg om det sist uke nemlig. Og det ville være ganske vått etter en stund om det var vannavgang. Så prøver å ser litt!
Føler jeg overdriver om jeg ringer:p

De er jo der uansett og å ringe en gang for mye er bedre enn en gang for lite. :)

Back
Topp