fostervann

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Hvordan kan man vite at det er fostervann og ikke utflod som kommer? Spesielt nå som det er så varmt og man svetter noe innmari. Er jo våt i trusa hele tida, men ikke så mye at man trenger å skifte... Kan jo hende man er litt hysterisk da og påvirket av fostervannshistoriene her...

Lukter det noe spesielt? Har det en egen konsistens? Renner det hele tiden hos dere som har lekkasje?

Fostervann er strågult på farge og lukter som sæd.  Hos meg kom det litt etter litt. av og til stopper det helt opp også.
Lurt å få det sjekket opp.

tror du man har forskjellig farge på det? Det som er i mine truser blir gult etterhvert... Tror jo ikke at det er fostervann innerst inne! Tenker at jeg bare er litt lettere småtusset...

de kalte det gult men jeg synes det er mer blankt.
hos meg var dt rosa til å begynne med men det var fordi det var litt blod til å begynne med. 

Det er jo veldig sjeldent uansett ikke sant? Det er rart hvis vi alle skulle lekke samtidig syns jeg! Man tenker nok sikkert bare ekstra på det siden det har skjedd med andre!

Greit å få sjekket det opp likevel synes nå jeg da. Du kan jo høre med jordmor hva hun synes.

Jeg lurer på om det er VANLIG å lekke fostervann jeg? For det virker som det er så mange som gjør det..? Har selv vert litt våt i trusa, men mener selv det kommer av at jeg blir veldig varm da.. Og så nyser jeg mye og da lekker det litt urin og.. Men nå begynner jeg nesten å stresse litt, for om det er vanlig så kan det jo være at det er fostervann her og..?
Skal til jordmor den 19.. Kanskje jeg må snakke med ho om det da..

jeg har ikke hatt noe annen utflod enn vanlig selv om det har vært grusomt varmt... og jeg har aldri opplevd at noe har rent nedover bena mine.. så jeg har i alle fall ingen lekkasje!

joda, svetten renner jo som bare det når det er varmt.. men det er over alt ellers på kroppen det... [;)]

Jeg tror vel ikke innerst inne at jeg lekker jeg heller.. Måtte bare spørre.. [:D]

Back
Topp