Fostervann..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Jeg må bare lufte litt tankene mine jeg.. Jeg skal snart til jordmor da, så får jo klarhet i det da, men iallefall.. Jeg har hatt masse plager i svangerskapet, og har nå fått det for meg at jeg kanskje lekker litt fostervann.. Jeg gjør nok ikke det, og tror det kommer av at jeg rett og slett blir varm og klam.. At jeg liksom svetter litt.. (sorry hvis dere syns jeg er direkte..) Noen som har det likt?
Kjenner jo at babyen sparker og har ikke vondt eller noe, bortsett fra litt ryggverk siden jeg vaska hele leiligheten til helga.. [:)] Som sagt skal jeg til jordmor den 21 da, så jeg får prate med ho da..

Hvis du TROR at d er fostervann som lekker,MÅ du ta kontakt med jordmor MED ED GANG!!!!!!!!!!!! Dette er pga infeksjonsfare!!!!!!!![&:]

Jeg har tenkt tanken selv, men er som deg veldig svett og klam så vet ikke hva det er jeg. Sjekk det opp så er du på sikre sida.

Hvis det lukter søtt og sæd, så er det sannsynligvis forstervann og da vil jeg råder deg til å ta kontakt med legevakta med en gang. Jeg har vært på sykehuset for å sjekke det der for en stund siden. Det viste seg å være sopp pluss at man får mye mer vannaktig utflod når man er gravid.

Jeg har det fremdeles likedan og må skifte truseinnlegg 2-3 ganger daglig (beklager detaljer )  pga. dette.

Problemet er at jeg har ikke luktesans da (helt sant!) så jeg får ikke lukta.. Men jeg leste masse om det i går, og fant ut at OM det hadde vert fostervann, så ville det rennt konstant liksom.. At det ikke ville stoppa.. Og det gjør det jo.. I natt var det ingenting.. Så jeg tror nok ikke det er det, men som sagt så er jeg en person som raskt tenker det verste..
Tusen takk for at dere svarte! [:)]

Vis d er fostervann så renner d konstant- uten stopp- det vet jeg som har gått med fostervann i nesten 40 timer[:o]

Back
Topp