Fostervann??

godpia23

Flørter med forumet
hmmm.. tenkte jeg skulle høre litt.. dette er sikkert normalt..[8|] men..
hviss man lekker fostervann hvordan ser det ut? renner det da hele tiden? eller kan det lekke litt etter litt? vil man legge merke til det på kroppen? noen som vet?? hadde ei natt for en uke siden som jeg mener selv må ha vært begynnende rier, men stoppet opp.. det var utrolig vondt en hel natt, nedpress og mage vondt og veldig vondt i korsrygg.. dårlig form. men da plutselig på mårran var det borte..

etter det har "utfloden" vært veeeldig tynn?:/ ser rett å slett blank ut, som vann.. blir liksom litt våt i løpet av dagen..*flau* .
lukter ingenting.. nesten så man sku tru noen hadde vært å plasert litt vann i trusen..

noen som vet hva jeg mener?? er det vanlig kanskje??

Dette lurer jeg også på!!!!
Har det akkurat som deg!

ORIGINAL: Jandia

Dette lurer jeg også på!!!!
Har det akkurat som deg!

ja kanskje noen vet der ute da? siden vi begge lurer.. [8|] [;)]

jeg har hatt det samme,men sånn som jeg har hørt så er det vanlig at utfloden blir veldig tynn mot slutten.hvis en lekker fostervann så er det jo hull i "sekken" på en måte og det er jo ikke bra.ville ringt på jordmor jeg....

har hørt at fostervann skal lukte ganske merklig, men er sikkert lurt å sjekke hva det er..
har det sånn jeg også, men det var bare utflod sa legen...

ORIGINAL: linnpinn

har hørt at fostervann skal lukte ganske merklig, men er sikkert lurt å sjekke hva det er..
har det sånn jeg også, men det var bare utflod sa legen...

ok.. ja..hmm[8|] det lukter ingenting hvertfall.. regner liksom med at viss det lekker, så ville jeg kanskje hatt mer kynnere? eller rier?

Har det sånn jeg også.. Menne.. tror det er hormonene som gjør det.. Som jeg husker det fra sist når fostervannet gikk så var det som vann.. hehe  [:)] 

ORIGINAL: Linn_83

Har det sånn jeg også.. Menne.. tror det er hormonene som gjør det.. Som jeg husker det fra sist når fostervannet gikk så var det som vann.. hehe  [:)] 

hehe ja.. skjønner det ikke helt, virker som det renner etter jeg vært på do?? eller trening.. men får alltid sterke mensen murringer etter do da?? [8|]

Jeg har fått beskjed av jordmor at fostervannet lukter som sæd. Vet ikke om det er til noe hjelp, men tenkte jeg kunne dele det med dere [:D]

Back
Topp