Fostervann

Bliss_nr2

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Sommerfuglene
Noen som har målt og evt hvor mye hadde dere? Noen som har blitt satt igang pga lite fostervann?

Har vært på føden ikveld og har litt lite fostervann, lå på 3. Hadde det vært 2 så hadde de vurdert å sette igang...
 
Hadde 11 for 2 uker siden.. de var innenfor normalen s ho, LITT lite.
 
Ble satt igang sist pga for lite fostervann. Men hørte aldri om noe måleenhet... vet bare at når vannet "gikk" kom det ikke store slumpen [emoji52]
 
Ligger mellom 22 og 25, så i øvre sjiktet av normalområdet. Har gått litt ned på de siste målingene heldigvis, men kommer til å bli satt i gang senest på termin.
 
Ble satt igang sist pga for lite fostervann. Men hørte aldri om noe måleenhet... vet bare at når vannet "gikk" kom det ikke store slumpen [emoji52]

Men det var nok til at du kjente/forsto det var fostervann?
Fikk beskjed av legen at jeg trolig ikke ville merke om det gikk da det var lite.
Hadde også mye aktivitet i magen, dom jeg ikke kjente, men ble målt på apparatene. Sitter i sofaen med mens smerter og tak i ryggen. Håper det er noe som skjer og ikke at kroppen bare er sliten.
 
Men det var nok til at du kjente/forsto det var fostervann?
Fikk beskjed av legen at jeg trolig ikke ville merke om det gikk da det var lite.
Hadde også mye aktivitet i magen, dom jeg ikke kjente, men ble målt på apparatene. Sitter i sofaen med mens smerter og tak i ryggen. Håper det er noe som skjer og ikke at kroppen bare er sliten.

Nei altså de tok jo vannet, derfor forsto jeg at det var fostervannet og ikke bare litt utflod.
Får håpe det skjer noe :) lykke til!
 
Back
Topp