Fostervann..

Inlovewiththedream<3

Forelsket i forumet
Hei alle dere som har født (spesielt før). Noen som vet hvordan det er om fostervannet begynner å lekke? Jeg tenker at jeg bør ringe føden, men det er så lite som kommer. Det er tynt og helt klart som vann med litt blankt slim i. Så min første tanke er jo at det er fostervann og slimproppen. Er annengangs fødende, men ble satt i gang med førstemann..

Kan være bare utflod! På slutten til meg hadde jeg veldig rennende og tynn utflod.

Er du usikker bør du ringe føden. Jeg tenker det bør sjekkes ut, for å gå med en eventuell leksasje stiller deg og lille åpne for infeksjoner.

Hei alle dere som har født (spesielt før). Noen som vet hvordan det er om fostervannet begynner å lekke? Jeg tenker at jeg bør ringe føden, men det er så lite som kommer. Det er tynt og helt klart som vann med litt blankt slim i. Så min første tanke er jo at det er fostervann og slimproppen. Er annengangs fødende, men ble satt i gang med førstemann..
Ring føden! Ta på deg et bind som du har på helt til du kommer på sykehuset.
Beste beskrivelsen jeg får til av fostervann er ekkelt sukkervann:p

Har lurt litt på det samme, men det er mindre i mengde ila en dag enn om det skulle vært utflod, dvs holder med ett truseinnlegg til dagen. Så godt mulig det er utflod. Eneste som gjør at eg tenker det kan være fostervann er sånne poster som dette + at det virkelig kjennes når det renner iblant. Uten at eg kan stoppe det på noe vis....usikker rett og slett. Og glemte å spørre legen når eg var der i går.

Ring føden [emoji106][emoji4]
Det måtte jeg gjøre i går, var heldigvis ikke noe galt [emoji85] De testet for å se, også fikk jeg en kontroll i samme slengen, greit å være på den sikre siden [emoji4]

Ta kontakt med føden, de sjekker om det faktisk er vannet som har gått. I forrige svangerskap opplevde jeg det samme som du beskriver nå, og det viste seg å være fostervann i mitt tilfelle. Jeg ble satt i gang to dager senere, da jeg ikke fikk rier etter vannavgang. Pga infeksjonsfare etter vannavgang er det viktig å få sjekket ut. Lykke til!

Back
Topp