Fostervann?

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Advarsel...snått. Frøet var stresset før fødsel og fostervannet var sterkt misfarget når vannet gikk. Helt siden fødselen har hun nyset daglig, gnidd seg i ansiktet, det ene øyet har væsket, det har gått en del saltvann og nesesugeren har blitt flittig brukt. I dag var det ekstra ille i morges. Men, fikk en ekkel opplevelse i morges. Fra det ene neseborene kom det en ganske svær klump som var misfarget og samme farge som fostervannet hadde vært. Hun begynte så å nyse ganske brutalt og det kom en liten bit (trodde jeg) fra det andre neseboret. Fikk tak og dratt den ut...2cm lang hard klump i samme farge som fostervannet:o Er det flere som har fått ut gammelt fostervann på denne måten? Noen som har noen tips?

Jeg trodde fostervann tørket ut dersom ikke baby kvittet seg med det selv? Skjønner det var en guffen opplevelse. Kan det ha vært slim som har blitt komprimert til en fast klump?

Jeg trodde fostervann tørket ut dersom ikke baby kvittet seg med det selv? Skjønner det var en guffen opplevelse. Kan det ha vært slim som har blitt komprimert til en fast klump?
Det kan det helt sikkert ha vært. Var bare så mye, steinhardt og samme farge som fostervannet liksom. Bare håper alt har kommer ut for om jeg skulle fått det der ut av egen nese så hadde det gjort utrolig vondt:o

Det kan det helt sikkert ha vært. Var bare så mye, steinhardt og samme farge som fostervannet liksom. Bare håper alt har kommer ut for om jeg skulle fått det der ut av egen nese så hadde det gjort utrolig vondt:eek:

Uff stakkars, pøs på med saltvann slik at om det er mer så vil det bløtes opp hvertfall!

Er fra sept.forumet :)
Vet ikke helt hvordan misfarget fostervann kan se ut, men en dag jeg brukte nesesugeren på lille kom det ut skikkelig mørkt snørr. Liksom veldig brun/grønt. Så kan det bare ha vært størknet snørr hos dere?

Er fra sept.forumet :)
Vet ikke helt hvordan misfarget fostervann kan se ut, men en dag jeg brukte nesesugeren på lille kom det ut skikkelig mørkt snørr. Liksom veldig brun/grønt. Så kan det bare ha vært størknet snørr hos dere?
Fostervannet var brunsvart:) Det kan ha vært størknet snørr, men syntes det var merkelig at det var brunsvart og ikle grønto_O

Back
Topp