Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har for mye fostervann denne gangen... Polyhydramnion eller hva det het
Høye symfysemål!
Får du ekstra oppfølging? Vet du Evt hvorfor?
Jeg har diabetes 1, uregulerbar. Derfor jeg har mye fostervann, alt er ellers flott med lillemor. Så er hos jordmor og lege hver uke nå Vurderer tidlig forløsning med keisersnitt (uke 32-34) pga sykdommen min pluss alt fostervannet som skaper enormt ubehag for meg.
Sniker fra oktober. Jeg fikk også påvist for mye fostervann etter høye symfysemål. Tok glukosebelastningstest denne uka og det viste seg at jeg har sv.diabetes, selv om legen på forhånd ikke trodde jeg hadde det. Har blitt henvist til sykehuset for videre oppfølging.Jeg skal sjekkes for sv. Diabetes, men legene tviler på jeg har det. Så da vet de ikke grunnen. Jeg har stor mage og smerter i magen(ikke rier,kynnere). Jeg er allerede i uke 31. De har ikke snakket om å sette meg i gang tidligere. Men 9 uker til med magesmerter + kynnere virker mye!
Sniker fra oktober. Jeg fikk også påvist for mye fostervann etter høye symfysemål. Tok glukosebelastningstest denne uka og det viste seg at jeg har sv.diabetes, selv om legen på forhånd ikke trodde jeg hadde det. Har blitt henvist til sykehuset for videre oppfølging.
Ikke godt å si. Jeg har for så vidt lagt på meg nesten 10 kg (25+5), men babyen hadde fin vekt. Har heller ikke hatt utslag på urin eller andre målinger. Noen har visstnok bare mer fostervann uten grunn, så det er ikke sikkert det er noe galt. Lykke til på mandag!Ok! Kan jo ver jeg har det. Men har hatt lave bs målinger på hver kontroll. Har kun lagt på meg 1 kg, å har ikke stor baby eller sukker i urin. Var derfor legen ikke trodde jeg hadde det! Men time will show time på mandag.