Fostervann?

Miss K

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Marshmallows 2022
Ikveld følte jeg plutslig det ble vått nedentil, sånn att det til og med ble vått utpå buksa. Var ikke veldig mye, men syns der var litt for mye kanskje til att bare vare utflod. Hva tror dere? Kan det vare fostervann? Bør jeg gjøre noe? Noen som vart med om det samme? Dette er vanskelig! Har termin om en uke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk først noe lignende. Trodde jeg tissa på meg.. Men så kom det mye mer etterpå og rant utover gulvet..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ta på bind, blir det vått så ring føden og hør hva de mener:) greit å få en sjekk om du er i tvil :)

Jeg hadde det også sånn, gikk aldri å sjekket for jeg kjente liv, og det kom ikke mer etter det. Men nevnte det til jm ved neste time, og hun sa det kunne være en bobble eller noe slikt med fostervann som hadde sprukket, men det ville vi aldri vite siden jeg ikke sjekket. Og så lenge jeg kjente liv så gikk det bra.

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, her har det ikke skjedd noe mer :( hade håpet det var starten på noe. Men men. Det er masse liv i magen så får bare vente på att noe mer skjer :)

Kan de ikke sjekke det om du drar inn på sykehuset da ?
Med meg gikk fostervannet på torsdag, men ble ikke noe fødsel før lørdag med hjelp av modningstbl :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp