Fostervann

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg skulle i dusjen i sted, så kom det plutselig en liten dam på gulvet. Har tatt på meg bind slik alle sier man skal, men det jeg lurer på er, når man lukter på bindet da, er det da ingen tvil om at det fostervann man lukter på? Jeg har aldri luktet på det, og jeg mener bindet lukter ganske kraftig når det var nytt. Er bare kommet noen dråper i bindet..

Ta en tlf til føden/jordmor.. Greit å få sjekket det.. Det er sikkert fostervann..og da kan det hende fødselen ikke er langt unnna...selv om det ikke kom så mye mer etterpå..

Jeg skulle i dusjen i sted, så kom det plutselig en liten dam på gulvet. Har tatt på meg bind slik alle sier man skal, men det jeg lurer på er, når man lukter på bindet da, er det da ingen tvil om at det fostervann man lukter på? Jeg har aldri luktet på det, og jeg mener bindet lukter ganske kraftig når det var nytt. Er bare kommet noen dråper i bindet..
Har du ringt? Er det kommet mer?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Har ikke ringt, nettopp kommet hjem fra bhgen.. er ikke kommet noe mere.. får det ikke helt til å stemme med fostervann heller.. men jeg tissa ikke på meg, det er jeg sikker på.. litt usikker på om det er noe å ringe føden om..

Jeg ville ringt..har selv vært inne på sjekk for d tidligere og jeg var også helt sikker på at jeg ikke hadde tisset på meg.da jeg var på sjekk sa de at de tok dette veldig alvorlig og at d alltid var bedre med en sjekk for mye om man var usikker:)ring:):)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Føden eller legevakt ville jeg ringt :) For det kommer ikke en "dam med vann" uten at det er noe.. Det kan jo ta en stund før det skjer noe alikevel. Men.. vær så snill og sjekk det :)

om det lukter søtlig er det fostervann... Hilsen ei som lakk fostervann i uke 27(ikke gøy) men gikk over termin ;)

Jeg ville ringt..har selv vært inne på sjekk for d tidligere og jeg var også helt sikker på at jeg ikke hadde tisset på meg.da jeg var på sjekk sa de at de tok dette veldig alvorlig og at d alltid var bedre med en sjekk for mye om man var usikker:)ring:):)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hva var det til deg da?

Tyntflytende utflod..men de sa d var veldig bra at jeg kom på sjekk..har du ringt??

Ja, da syns jeg absolutt du bør ringe dem. Har du gjort det? Håper du blir undersøkt godt!

Ring og hør med dem hvertfall ;)

Var inne til kontroll med første mann for 7år siden, samme som Roni- men heller en kontroll for mye!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Har ikke ringt, har ikke kommet noe mere.. så tror ikke det var fostervann.. ikke luktet det noe av det som havnet på gulvet heller..

Ring:-) Fostervann lukter vammelt. Men det er ingen soleklar lukt!! Jeg var i tvil selv...visste ikke helt om det var selve bindet som luktet eller om det var vannet...Det var føden som tok stix av bindet mitt og bekreftet at det faktisk var fostervann!

Er vi sykroniserte eller noe? hehe...
Her satt jeg på gulvet i stad da det begynte å renne - ble en svær pøl. Så gikk det 10min - drev på badet og stod i tlf med en venninne. Hadde dusjet så var jo ikke påkledd. Splæsj sa det og masse som lakk ut. Ikke noe luktet noe som helst og klar væske.

Ringte føden og der var legen reneste cruella devil. Hun tok bare utvendig ul og sa at vannet hadde ikke gått. Ikke noe testing eller slik av om det var fostervann på håndklet jeg tørket opp alt med. ctg viste mye rieaktivitet, men ble sendt hjem... Med beskjed om at jeg burde trene, vaske etc - akkurat som om jeg ikke var gravid(stikk motsatt av hva de andre legene har sagt!)

Er vi sykroniserte eller noe? hehe...
Her satt jeg på gulvet i stad da det begynte å renne - ble en svær pøl. Så gikk det 10min - drev på badet og stod i tlf med en venninne. Hadde dusjet så var jo ikke påkledd. Splæsj sa det og masse som lakk ut. Ikke noe luktet noe som helst og klar væske.

Ringte føden og der var legen reneste cruella devil. Hun tok bare utvendig ul og sa at vannet hadde ikke gått. Ikke noe testing eller slik av om det var fostervann på håndklet jeg tørket opp alt med. ctg viste mye rieaktivitet, men ble sendt hjem... Med beskjed om at jeg burde trene, vaske etc - akkurat som om jeg ikke var gravid(stikk motsatt av hva de andre legene har sagt!)
Haha, man kan nesten tru vi er det:p
Hva var det som hadde kommet da? Merkelig å si det motsatte av hva de andre legene sier.. en venninne av meg gikk vannet litt til og de ville sende henne hjem, sa det ikke var fostervann..men hun kranglet seg til en natt på overvåkning, ingenting mere kom før rett før de ville skrive henne ut, da kom alt.. så leger kan gjøre feil..

Back
Topp