Fostervann og slimpropp

Isabelam

Flørter med forumet
Jeg har hatt kraftige modningsrier siden i går morges. I dag har de vært mye værre enn de var i går også. Plutselig midt i all vondten så gikk slimproppen min, det jeg lurer på er om kan vannet gå samtidig som slimproppen? Er det noen som har erfaring? Er førstegangsfødene og så uviten :hilarious::happy: Er 38+4

Ja, vanne kan gå samtidig, men ikke alltid:). Er ikke alltid vannet går heller:). Du kan ta på deg et vind å se om det det kommer mer? Kanskje kontakte føden om smertene har økt og det kommer i tak..

Med min første gikk slimproppen på morgenen og han er født i sjutida på kvelden. Vannet måtte de ta under fødselen.
Med nr 2 gikk slimproppen flere uker før fødsel. Også den gangen måtte de ta vannet under fødselen.

Hos meg gikk slimproppen under fødsel begge ganger, vannet måtte tas på ca 8 cm for å få litt fortgang. :) Høres ut som du er i gang, lykke til! :)

Jeg er i gang! Vannet gikk 21.15 i går kveld, var rett inn på Ullevål men hadde da bare 1cm åpning så ble sent hjem igjen. Men nå har jeg blitt lagt inn og fått en modningspille oppi rattata. Riene stoppet litt opp i dag tidlig så får litt hjelp for å få satt ting i gang:) Satser på at lille er her om noen timer :)

Lykke til :)

Lykke til! Så spennende:D Jeg er litt sjalu :p

Lykke til! :)

Lykke til! Heldige :)

På tide med en liten oppdatering kanskje! Ingen baby enda. Modningspilla hadde falt ut når de skulle ta den ut kl 15.00 i dag. Var to jordmødre som måtte til for å sjekke dette. Men jeg hadde nå 3 cm åpning, noe som var en liten forbedring. Har ventet i hele dag på å bli satt på drypp og det ble jeg satt på 20.00. Riene tok seg opp og det var veldig vondt, så jeg har nå fått epidural. Det føles som jeg er i himmelen med den epiduralen!! Kjenner nesten ingen ting :) :) Nå har jeg 4 cm så det går sakte med sikkert fremover.. Lille har det fint og det er det viktigste :) Sååå nå håper jeg på fødsel i løpet av natten eller i morgen tidlig:) jeg er drit sliten etter å ha gått 2 døgn uten søvn...

Back
Topp