Vilsågjerne101
Elsker forumet
lekker det fostervann allerede uke 7-9?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lekker det fostervann allerede uke 7-9?
Nei, fostervann skal ikke lekke før fødsel i grunn. Mistenker du dette?
Man kan lekke litt, men vet ikke hvor tidlig det kan starte. Men kroppen produserer nytt av seg selv, så burde ikke være noe problem. Men om du lekker mye, kan det sikkert være lurt å rådføre seg med lege eller jordmor [emoji4]
Syns jo det hørtes veldig tidlig ut med tidlig vannavgang... jeg ville ringt lege/ jm og forhørt meg!
Ring lege, ikke for å uroe deg, men trur ikke det er så vanlig?! Jeg var på føde obs på rom med en som hadde strengt sengeleie fra uke 20 på grunn av det. Så greit å sjekke opp, mer fornuftig svar fra de enn et forum[emoji173]Jeg er i uke 9 nå. Skal forhøre meg imorgen. Men er det vanlig at det lekker mye tidlig i svangerskapet?
Jeg mistenker at det lekker hos meg da det kjennes nesten som jeg tisser på meg. Det er ikke utflod siden vannet er helt blank. Det kommer masse hver dag og opptil flere ganger.
Hva er masse? Sånn en spiseskje? Eller mer?
Hva er masse? Sånn en spiseskje? Eller mer?
Lukt på det. Fostervann skal visst lukte veldig søtt. Også er det vanlig med tynn, blank utflod i svangerskapet, pga hormoner. Men hvis du er bekymret, ville jeg snakket med lege
Jeg måtte Google, for jeg opplever det samme, fra tid til annen, jeg også, men har tenkt at det er utflod, noe det mest sannsynlig er hos meg, hvertfall
Tusen takk for utfyllende svar!skal på TUL imorgen så skal forhøre meg med gynekologen da
![]()
Lille babyen vår har der helt super bra[emoji173]️[emoji173]️
Vår fantastisk gynekolog kunne se oss inn i øynene og virkelig si at vi blir foreldre til november sa han idag [emoji173]️
Baby sprellet og beveget masse under TUL [emoji173]️Helt herlig syn og opplevelse[emoji173]️
Vis vedlegget 223627
Jippi! [emoji7] Hva sa han om lekkasjen, da?