Fostervann lekkasje

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
I uke 33 gikk litt av fostervannet. Ca 1 dl. Mannen min,som jobber i ambulansen var ikke i tvil på lukta og det ble en tur på riksen. Blitt fulgt opp, og tror ikke det kom mer.

Vært mye dårlig siste dagene og i går hadde jeg noe lekkasje igjen. Mannen kjente godt igjen lukta, tok på meg bind i dag men ikke Konmet mer som vi gjenkjenner lukt på. Hva tenker dere?
Synes det er rart...han presser veldig på der nede nå, ligger veldig langt nede. Masse menssmerter, murring og nedpress samt konstante kynnere men skjer ikke mer. Kjenner jeg begynner bli litt gal ;)

Er sikkert ikke lenge til han vil ut,høres det ut som:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Håper han kommer snart, for som deg , er jeg veldig plaget dette svangerskapet i forhold til sist og her er mye "falske signaler"..

Bekymret for det med fostervann men samtidig føler jeg det er unødvendig ringe føden... Føler det er flaut om de ikke finner noe.. Så så lenge det ikke kommer mer får jeg vel kanskje bare prøve slappe av..

Lykke til uansett :) Håper han kommer snart, hvis ikke håper jeg du evt. får slappe av :)

De to gangene jeg har ringt føden har de vært veldig flinke til å si at "det er BARE å ringe". Som at det ikke er noen plage i det hele tatt.

Det er jo greit å ringe å høre, kanskje må du ikke på sjekk! (Skjønner at det er litt flaut hvis ikke det er noe!) men en telefon skader jo ikke :)

Lykke til <3

-- tasting fra mobil --

Bør du ikke ringe om du lekker?? Er vel infeksjonsfare. Trur jeg hadde tatt en tlf just in case...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg ville ringt! Er ikke sikkert du må inn på sjekk heller... Men sånn som fostervannlekkasje skal vel sjekkes opp uansett...?

Back
Topp